Eksiğim ben azdan fazla, Fazladan az Sevgim tarifsiz ama, Yönlerim hafızamı karıştırıp, Allak bullak ediyor beni, Batımı, doğumu önümü, arkamı karıştırıp seni bulamıyorum kendimde. Senin olmayışınla çınlıyor kalbim Yankı yapıyorsun her yerde Bağırsam, bağırsam Yankılarını bastırır mı kulaklarım. Sarabilir mi ellerim yokluğunu.. Engel olabilir mi bana.. Düşünme diyorum kendime Düşünme boşver unutabilirsin diyorum. Sonra Kendime bir ton laf kalabalığı yapıyorum. Aldığım iki nefesten biri sensin oysa, Biri sensin diğeri ben Aldığım verdiğim nefesimden biri sensin İçimdeki hasretin öyle yaman ki, Gün gün saat saat dakika dakika. Gün geçtikçe keskinleşiyor. Keskinleştikçe inceliyor inceldikçe de kopuyor. Çamur yapıyor sonra tekrardan toprak yapıyor ,Bedenimi.. Ve ben her gün biraz daha eksiliyorum. Azdan fazla fazladan az. Eksildikçe daha çok çoğaltıyorum içimde seni.. Sonra her bir parçan içimde dağılıp kan oluyor, kemik oluyor ,et oluyor. Sonra bir bakmışım. Bir bakıyorum Ben sen olmuşum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SEN OLMUŞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SEN OLMUŞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu akşam,yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sizin sayenizde.Zevk duyarak gözlerim yüreğimi dolaştırdı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza,kaleminize,emeğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.lütfen kabul edin.
Bu aşk değil hocam, eziyet. Aşk gerçekten böyleyse, iyi ki hiç aşık olmamışım diyesi geliyor insanın. Ama desem de, haz vermese yaşanmaz tabiki; çileli zevk.