Boğulduk mu yağmurun sularında Altında kaldık da mı ıslandık böyle Sırılsıklam ve şaşkın Göğe bakmadık yaramız kanayacak diye. Sardık oturduk. Sanki geçecekmiş gibi. Belki de geçecek sanıp, Yıllarca bekleyeceğiz aptalca İnanmak istedik. İnandırdık kendimizi. Dökülecek sandık gözyaşlarımız yere, Ağlayamadık. Katıla katıla ağlayamadık. Uğurladık bazı şeyleri Vefasızca, yokcasına, haince Umutlar büyür, insanlar ölür, Koyduğun her şeyin adı değişir. Aşkın adı acı olur. Geçer içerinden liğme liğme edene dek, Nefesin seni yakana dek. Sabreder kuşlar uçmak için. Bana, bize, geride kalanlara yol gösterir. Hadi ne duruyoruz o zaman. Takılıp gidelim kanatlarına, Yeni umutlara, karanlıktan aydınlığa.. Çıkalım zindanlarımızdan Söz veriyorum kendime Tanımayacağım seni Sonra takılırız bir kuşun kanatlarına Sen sağa gidersin ben sola..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Adı Acı Olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Adı Acı Olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamlarımla