seni de daraltmışlar bunaltmışlar hayattan. doğduğuna pişman hallerdesin bencileyin. darda mı kaldın, beklenen güneş doğmuyor mu sana dert etme. yak gönlündeki kandilleri aydınlanırsın. karakıştan ibaret değil elbet hayat denen şey, her kışın arkası bahar
sen de bilirsin...
morali bozuk bir dünyanın kalbi kırık çocuklarıyız biz, ne çok benziyoruz birbirimize... başka başka şehirlerde başka başka isimlerle yarım kalan yanlarını oldurmaya çalışan, dibi delik gönül heybesine umut doldurmaya çalışan ne çok insan var...
karanlıkta mı kaldın yak gönlündeki kandilleri aydınlanırsın. hayat böyle bu düzende her şeyi dert etme kendine yaşadıkça tanırsın. tanıdıkça yaşlanırsın. unutma! bir gün mutlaka üzülür, üzen de!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kalbi kırık çocuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kalbi kırık çocuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
morali bozuk bir dünyanın kalbi kırık çocuklarıyız biz, ne çok benziyoruz birbirimize... başka başka şehirlerde başka başka isimlerle yarım kalan yanlarını oldurmaya çalışan, dibi delik gönül heybesine umut doldurmaya çalışan ne çok insan var...
kalbi kırık çocuklarıyız biz,
ne çok benziyoruz birbirimize...
başka başka şehirlerde
başka başka isimlerle
yarım kalan yanlarını oldurmaya çalışan,
dibi delik gönül heybesine
umut doldurmaya çalışan
ne çok insan var...
Canı yürekten kutlarım..