sen hep böyle başını alıp gidecek misin? her kafan estiğinde.
hep küsecek misin olmadık bir şey için, boş yere.
bir sonu olmayacak mı kaprislerin. ne gereği var sanki, gurur yapıp, hırs yapıp, egolarına kapılıp, masum bir aşkı zehirlemenin.
benim seni çok sevmemin üzerinden tam yirmi beş bahar geçmiş. yani hayatımızın bütün baharlarını tüketmişiz; sen bensiz, ben sensiz.
artık ne benim sana faydam olur, ne senin bana hayrın dokunur. sen başka dağlara kök salmışsın gül tanem! hadi gel desem köklerini koparıp gelemezsin. hadi geldin diyelim geçen yılları geri getiremezsin.
ömrümüzün bütün baharlarını tüketmişiz biz çoktan sen ayrı tükenmişsin ben ayrı tükenmişim. dünden bu güne bir ölümsüz sevda bırakmışız çocuk kalmış yüreğimizde. iyisi mi öyle kalsın; hiç dokunmayalım. incitip kırmayalım. olmayacak dualarla yormayalım. hasretle, özlemle beslenip büyümeye devam etsin. biz çoktan bitmişiz sevdamız bitmesin! ölümsüz olsun! sonsuz olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yirmibeş bahar sensiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yirmibeş bahar sensiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.