Bu sabah tüm illerimizden Kır çiçekleri topladım Yeni doğan gün için Kış ortasında bir umut var ki İçimde Güzel günler için Gönül vazom da solmayan Bu çiçekler Türkiye’m senin için!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Doğan Gün İçin! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Doğan Gün İçin! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
UMUDUN SEVGİNİN ;O SEVİ ÇİÇEKLERİNİN BU KADAR DÜŞMANI OLMASAYDI KEŞKE YA DA BZLER YETERİNCE SAHİPLENEBİLSEYDİK DE BU KADAR OLUMSUZLUĞU YAŞAMASAYDIK: YAŞIYOR OLMASAYDIK: KEŞKE OYA DOST KEŞKE: Ama her yeni sabah, yeni bir yıl da yeni bir başlangıçtır umut kavgalarına .Başarmak zorundayız aslında toplum olarak.
Evet hemde ne güzel yakışır efendim. Çiçekler biz insanlardan kötü negatifliğimizi alır ve inanılmaz huzuru sağlar. Çok tşk.ler ederim Şükrü Beşiktaş öğretmenimize... Saygılarımla...
merhabalar oya hanımefendi,o kocaman yüreğiniz var olsun efendim,bu güzel dilekleriniz kabul olur inşallah.amin, paylaşımınız çok güzeldi,selam ve sevgiler bıraktım,buraya.yeni yılınız kutlu olsun efendim saygılarımla..
Hanımefendi ülkemiz için güzel çiçekler toplayan elleriniz, yönlendiren yüreğiniz, düşünen aklınız, sunan kaleminiz var olsun. Çok güzeldi, bir türlü gelmiyen kışın ortasında bir demet anlamlı çiçek. Tebrik eder saygılar sunarım.