(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALEYKÜMSELAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALEYKÜMSELAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba kardeşim.Uzun bir aradan sonra sayfama hoş geldin.Unutmuştur beni dedim ama ablanı unutmamışsın.sağol. Şiirin çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.Değerli kardeşim,.dönüp arkamıza baktığımızda geçmiş olan günlerimizin ne kadar boşa geçtiğini anlıyor ve kendimize zaman zaman kahrediyoruz.şiirindeki duygular çok güzel aradığın mutluluğunu inşallah bulmuşsundur. kutlarım. değerli kardeşim şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
Merhaba ablacığım sizi hiç bir zaman unutmamdım ve unutmamda ne mümkün. Niye böyle uzak oldu selamlaşmak bilemiyorum da. Şiire yaptığın güzel yoruma çok teşekkürler ederim Allah razı olsun. Selamlarımı sevgililerimi saygılarımı sunarım ablacığım. Sizden sayfama teşriflerinizden çok memnun oldum. Allah razı olsun.
SEVGİLİ ŞAİR
Yeni yılınızın hayırlara vesile olması dileğiyle
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın her yer neşe ve huzur dolar
Nice nice yıllara
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile...
ALLAH C C EMANET OL.