uzaklara dalıyor gözlerim çok uzaklara bizden geriye kalan tüm kelamlar birikiyor kirpiğimin ucunda...
sarıldığım anılardan dökülüyor aşk kokan tebessümlerin... sığmayan acılardan sökülüyor ruhum... gözlerimdeki onca yangın bile ısıtmıyor yokluğuna üşüyen bakışlarımı...
zaman durmuş yalnızlığımızın en ıslak zamanında dili dönmeyen gamzelerim küsmüş mutluluğumuzun en dilsiz safında...
tek söz iliştiremiyorum dudağımın iki yakasına hatıralar duruldu şairliğim sustu notaları aynı yerden eksik lal ağıtlar düğümlendi boğazımda... dilsiz bir sevdayla düşen sessizliğimi bağışla ey sevgili inan kaş çatışların bile nefesimin avucunda bağışla beni bağışla suskunluğumu bağışla ürkek adımlarımı bağışla dilsiz bir sevdayla ömrüne düşen sesimi...
yanyana olmasada bedenlerimiz kalmasa da bizden tek iz biliyoruz ki aynı gökyüzünde asılı yüzlerimiz aynı yarada sızlar sözlerimiz...
bağışla ey sevgili ! hüzün karası olup sokul dudaklarıma sökül ruhumdan sığmayan acılarla yeterki unut ürkekliğimin uzaklığını hayra yor büktüğüm boynumu... gecenin karanlığı yerine bakışlarının sıcaklığını süreyim şifa diye gülüşlerimin en ağrılı yerine üşüyen sesimle giydireyim çıplak yüreğimi ve sevdamıza dair bir resim çizeyim karşı dağların tam göğsüne...
bilmiyorsun ben hiç değişmedim senin olmaktan hiç feragat etmedim dilimin ucunda büyüyor sesimin tonu suskunluğumda yaşıyorum sevdanın koyusunu korksam da konuşamasam da her geçen gün dilimin altında büyüyor özlemlerim sana hayatlanıyorum sevdana dili dönmeyen sözlerin nemli yatağında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayra yor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayra yor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilmiyorsun ben hiç değişmedim senin olmaktan hiç feragat etmedim dilimin ucunda büyüyor sesimin tonu suskunluğumda yaşıyorum sevdanın koyusunu korksam da konuşamasam da her geçen gün dilimin altında büyüyor özlemlerim sana hayatlanıyorum sevdana dili dönmeyen sözlerin nemli yatağında...
:(
keşke bir kere düşünseydi;giderken nasıl bir yaralı yürek nasıl bir cansız beden ve nasıl sürüklemeye mecbur bıraktığı bir hayat bıraktığını oysa bilirdi! nefesim!diye her fısıldadığımda kulağına bir nefes kadar kıymetliydi solumda .......
gülüşlerimin en ağrılı yerine üşüyen sesimle giydireyim çıplak yüreğimi ve sevdamıza dair bir resim çizeyim karşı dağların tam göğsüne... :(
oysa bizi yazacak bizi anlatacak ne çok tümcem eksik kaldı beyaz kağıtlarda ne çok severdim(biz)kokan her mevsimi buzdan bir duvar var şimdi solumda yaslansam donuyorum yaşlanacak onca ağrının ayazında ..........
uzaklara dalıyor gözlerim çok uzaklara bizden geriye kalan tüm kelamlar birikiyor kirpiğimin ucunda...
:(
ne çok söz biriktirdim içimin en derin kıyısında ne çok derdim var sana dökülecek bir tenha köşede ve bir bilsen nasıl ağlıyor ardın sıra mazi bıraksalar diyorum bazen beni avazımı söksem yerinden ah be sevgili, sus diyor yüreğim(yine)içinden ağla
:(
yürek komsum sızılarıma şiir dokunuşlu komşum tebrıkler can tanem
bilmiyorsun ben hiç değişmedim senin olmaktan hiç feragat etmedim dilimin ucunda büyüyor sesimin tonu suskunluğumda yaşıyorum sevdanın koyusunu korksam da konuşamasam da her geçen gün dilimin altında büyüyor özlemlerim
Şair olmak hiç kolay değil sevgilim. Sevdiği zaman büyük seviyor insan. Öyle sıradan, öyle herkes gibi sevemiyor. Onu tabiatın güzelliklerine, doğanın ihtişamlı tablosuna sığdıramıyor. Alfabeden büyük seviyor şair.
... ...... ..........
Ve bilirsin; Şairler ölmez, Onlar hep ağır yaralıdır. Kolay değil, sen de bir şairi sevdin. Adressiz mektup gibi dolaşırım halk arasında. Ve gün olur bir şiir olur çıkarım karşına. Sana yazdıklarımı sen okumasan bile, Elbet çocuğun okur sevdiğine...
:) Kutluyorum...
Hecenin.Efendisi tarafından 12/28/2015 2:47:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevmeyi, sevilmeyi şiirde bulabilirsin.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...