(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖLÜM HARİÇ HER ŞEYİN ÇARESİ MUTLAK VAR EKSİLMESİN GÜZEL YÜREK EKSİLMESİN O GÜZEL O SAYGIN İÇTEN DUYGULAR EDEBİYAT DEFTERİNDEN NE OLUR KAYMASIN ARTIK YILDIZLAR ENGİN SEVGİLER SAYGILAR ______ŞAİR 67_______ ALİ CEMAL AĞIRMAN
Alev üfler ,benim yangin yüregim Vesveseli kalbin, hasta hased "in... Alev üfler ,benim közlenmis sesim Senin bürünmüs küf"e,cürük amelin...
Duman üfler ,benim daglanmis gözüm Yazgiya inanmaz, kan kokar sözün... Duman üfler,,damga mühür dillerim Senin pis kokar, o kirli nefesin...
Aman üfler,benim su mazlum ah "im Yaman üfler, rabbim, varsa imanin Takdir-I ilahidir ,benim kaderim Senin ettiklerine ..günahtir derim..!!
* H A R K U L A D E * * İÇTEN VE SAMİMİ * ARİF ANLATIM * İNSAN-I KAMİL DURUŞ * MESAJ İÇERİKLİ SAYGIN BİR EMEK * KUTLARIM KÖZLENEN YÜREĞİNİZİ GÖNÜL DOSTU SAYGIN YÜREK
Göstermis oldugunuz incelige ,duyarliliga cok tesekkür ederim ..bu siteden ayrilmak zorunda kaldigim icin üzgünüm .. Allaha emanet olun..hosca ve sevgiyle kalmanizi umar basarilar dilerim ...
"ahım" dense daha denk düşer.Şiirden çok beyit havası verilmiş sanki.bu tarz şiir yani mistik şiir Mesnevilere özgü bir tarz olduğundan benim tarzım dışına çıkar.Sitem ve yakarışla varılmak istenen sonuca az çok varılmış. "Duman üfler,damga mühür dillerim"şiir baştan sona ilahi aşkla donatılmış ve inanmayan sevgiliye ya da sembolik sevgiliye atıfette bulunuyor sanırım anladığım kadar.bu yönüyle ufak imla hatalarını saymazsak sonuca varmış bulunmakta.Derya hanımı bu yoğun çalışmasından dolayı kutlar,başarılarının devamını dilerim.
EKSİLMESİN GÜZEL YÜREK EKSİLMESİN O GÜZEL O SAYGIN İÇTEN DUYGULAR
EDEBİYAT DEFTERİNDEN NE OLUR KAYMASIN ARTIK YILDIZLAR
ENGİN SEVGİLER SAYGILAR
______ŞAİR 67_______
ALİ CEMAL AĞIRMAN