(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Görünmüyor! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Görünmüyor! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kadar kirletildi ki dünyamız dalından uçmak değil göçmen kuşlar uğramaz oldular hocam. Yüreğinize sağlık.Bu vesile ile mutlu yıllar dilerim sevdiklerinizle...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN : HARİKAYDI BİR FON.. ... ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ..YENİ YILDA HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.. TEBRİKLER GÜZEL DOST ...SELAM VE SAYGIMLA
Şiirde anlatılan mana yüklü kıtalar la buluşuverdik, insan anatomisinde farklı farklı yörüngeler olduğunu teşhisini koya bilmek şiirin özelliğini satırlarda cümlelerde beyan edilen fikirlerin sayfaya nakil edilmesi güzel duyguları paylaşmak ne güzel, Anlamlı bir şiir kutluyorum..
tabiat insanı terapi eden,ibret veren bir doktor değil midir? günden güne yok ediyor insan güzellikleri,tabiatı.yüreğinize sağlık, mana doluydu şiiriniz.
hayat çocukluk yıllarına sürülmüş yaramazlık yaşadığımız gençliğimiz yarınlarda ki ihtiyarlık bu oyunda piyonda aynı kutuya konuyor şahda ne yaşarsan yaşa kapladığı yer en fazla bir raflık
Hanımefendi, gelişen teknolojinin bir sürü sorunu çözdüğü, dertlere deva bulduğu yadsınamaz bir gerçek. Ancak hep kazandırdıklarına bakmak aldatıcı tabii... Kazdağları dünyanın ikinci önemli oksijen deposu diye tanımlanır. Altında altın var... İnsanoğlu oksijeni hiç umursamadan Kazdağları'nın altında siyanürle altın arıyor... Siyanürle tanışan toprakta bir daha "ot" bitmez... Tabiat dostu Oya Hanımefendinin yüreği yanar da yanar tabii. Tebrik eder saygılar sunarım.
umutlarımızı tüketmemek lazım, bu kirli dünyanın pis havası güzelim memleketimizi de mafetti.. ağaçlar kuşlar.çiçekler böcekler de, hesap soracak..bir gün. yürek sesiniz var olsun efendim.çok güzeldi duyguların. selam ve sevgilerle kalın hoşcakalın. saygılarımla....
Güzel olan her şey bir bir yok oldu ve oluyor Biz çocukluğumuzu harika yaşadık Özlüyorum o günleri Ve şimdiki çocuklara çok üzülüyorum Ne oyun biliyorlar ne hayatı paylaşmayı Varsa yoksa cep telefonu ve bilgi sayar Mekanık bir yaşam Güzel bir temaydı hoşça kalın
Ne diyor Ömer Hayyam 'dünyadaki her kırmızı lalenin teni bir insan kanıyla sulanır'
Şair düşündürdüğü kadar etkilidir...
Harikasın.