(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dedim, dedi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dedim, dedi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel demişsiniz, sevginiz ve muhabbetiniz bir ömür boyu hiç eksilmeden sürsün... Tüm güzel duygu ve dualarım sizlerle... Sevgi, selam ve saygılar :)
sevgililerin karşılıklı sohbetlereni okudum ve dınledim hocam harıkaı şiiri yazan şairi güzel yorumunuzu alkışlıyorum _______________________________________________________saygılarımla selamlar
Değerli üstat.., Sayfamı ziyaretinizle., sizi tanıma, şiirlerinizi takip etme şansını verdiniz bana, şeref duydum.. "Dedim, dedi" başlıklı şiirini şevkle okudum.. İçeriğine hayran oldum. Koşma türü, ve koşma tadında bir eser.. Engin yüreğiniz, güçlü kaleminiz daim olsun diyor, dualarımı gönderiyorum..
Güzel bir koşma Koşmanın en güzel türlerinden olan ve benim de çok sevdiğim türüdür DEDİM DEDİ Harikasın değerli dost Gönlüne, ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
ÜSTADIM; HEM HOŞ HEM DE NEFİS BİR DÜET OLMUŞ BENCE. YÜREK ISINDI MI GERİ HAVA. ŞİMDİKİLER ISINMAYA ELEKTRİK DİYORLAR YA. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Merhaba kardeşim.Harika bir şiiri.Bunu eşinize yazmışsınız belli.Resimde de ne güzel yakışıyorsunuz.Allah bu mutluluğunuzu daim etsin.Sevginiz,gerçekten örnek alınacak bir sevgi.Şiiriniz çapraz kafiyeli çok güzel şiirdi.Günümün şiiri seçiyorum .Hoşça kalın,eşinize selamlar.
yine mısraların duygularla dansını izledim adeta..şiir alıp insanı bir yerlere, anılaragötürüyor...kutlarım değerli dostum..selam ve saygımla...mutluluğunuz daim ve ömür boyu olsun...selam ve saygımla..
Hocam bu şiiri ayakta alkis larım Rabbim ayirma sin sizi ne kadar güzel bir sevgi ALLAH nazaran sakının yureginize kaleminize emeğinize saglik mükemmel bir şiir okudum Kutlarım sizi saygilarimla selamlar
Sevgili ustam, yine çok güzel misralarla duygu ve gönül dünyasına Merhaba diyoruz. Harkasınız. Şiiriniz, harika ve de muhteşem. saygılarımı sunuyor, selam ve sevgilerimi yolluyorum.