Sadece yorgunum Beni bana bırakın Hüznü kundaklayıp alıyorum gecenin karanlığında kucağıma Pışpışlamak kâr etmiyor çoğu zaman Acılarımla emziriyorum susturmak için. … İşte böyle bir sevda benimkisi … Aradım ömrümce hep gerçek sevdayı Naylon aşklara papuç bırakmadım hiç Bu yüzdendir faturalarımın kabarıklığı Yandım acılarından ormanlar gibi Ama asla nedâmet getirmedim hiçbir zaman Günahıyla,sevabıyla astım boynuma Anamın emanet muskası gibi Yeni acılar türetmedim bittiğinde mavi umutlarım Tarihe not düşmedim, Tutuşturmadım günlerimi yokluk yanından Sustum Bir yol ayrımındayım artık Bir mengene gibi sıkıp dursa da yüreğimi yokluğu Bir mavigül gibi solsa da yüzüm Talan edilse de neşe yüklü katarlarım Ve adım atışıma,yüzüme sinse de hüzün Cayır cayır yansa da hâlâ içimin bozkırları Bana zamansızlıktan dem vururken, Denize bakan bir masada Vakit ayırıp,yudumlasa da kahvesini dostlarıyla Artık Billâh dönüp bakmam ardı sıra Billâh dönüp bakmam…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...BİLLÂH... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...BİLLÂH... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık Billâh dönüp bakmam ardı sıra Billâh dönüp bakmam…
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU HARİKA BİR FİNAL..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Ama asla nedâmet getirmedim hiçbir zaman Günahıyla,sevabıyla astım boynuma Anamın emanet muskası gibi.....tek kelime harikaydınız değerli kalem kaleminiz varolsunn
hayırlı geceler diliyorum tüm şiir seven yüreklere