selam sundum gönül içre o bomboş aleminize çile onda dert kasvet özlem ve hasrette onda çektirir durur her bir kalemde hakkımı helal etmem o görkemli yaşamıma eyvallah etmedim etmem de nefisle çekip çeviren o yalandünyaya şükrüm vardı akla hizmet sunan o yıldızlara güneşe ve aya bir söyleyin goncalar kan içre de olsa açar mı? anlatın bana hala daha tüm çocuklar ağlar mı?
sahte derinliğiyle bir duygu seliydi al benine hiç kapılmamak da elde mi? şükrü bilip hep hakkı taşımaktı gayretim öyle de o boş alemi koyup da gittim ne aklım erdi onun hal ve gidişine nede var olan ilmim ve hikmetim o gelip geçici bir sahneydi içimden çözemediğim
tüm yaşamım bir çırpıda bitti kar tipi ve bir bora gibi yaprak yaprak düştü gün geçtikçe el ve kolum hep koşuşturup da durduk bir sağa bir de sola tüm alem toptan bizim olacaktı sanki cebi dol durdukta gözü doyuramadık daha ne ola kefeni bile götüremedik cıs çıplak birden koyup da gittik ya amel tutmasaydı elimizden ne ederdik o halim alamazdı bile benim için bir mola
aşk ve bir vuslat aşkıyla nefse olmuştuk hepten esir şu düştüğümüz hallere de bir bakın tersine mahkum bırakılmıştık bir aşkın şakrak sesine
oysa orada hiç bir şey de yokmuş ne mavimaviymiş ne börtü böcek ne hava ne yer ve gök her bir şey buradakinin sahtesinin de sahte siymiş oysa en yüce aşkta burada tabiatta her şeyler bir isteğe amade orda kuşlar uça bilirdiler sadece burada tüm insanlar olmuşlar birer tayyare şükür ki prangalı kalmadım o karanlığa kurtulduk ya o kanlı vicdansız tayfundan şimdi sevgileri yeşertiriz hiçbir an durmadan de hadi söyleyin de bir bakalım ne kaldı o vefasız alemden bu aleminize burada kırdığın kalpler bile sarmaş dolaş karşılarlar arla sahi beni bir bilip de düşünüp de soran ve bir tek hatırlayan da hiç var mı ki o dünyanızda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Bir ölünün ağıttı… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Bir ölünün ağıttı… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli şair, değerli kalem.Eser içiçerik, kurgu, hissediş yönüyle, anlam ve anlatımıyla, kurgusu ve örgüsüyle, şekil, biçim bakımından da güzel bir eser.Bizde bu güzel eseri, yazan yüreği tebrik ediyor, kutluyor ve alkışlıyoruz.Yüce Mevla neylerse güzel eyler.Ömrüne bereket.Sonsuzluğun sahibine emanet olasın.Sağlıcakla kalasın
Mükemmel ve derin bir içerik, Kusursuz., tam bir usta anlatımı.. Tadıyla, demiyle doyumsuz bir eser.. Usta şairi., En kalbi duygularımla kutluyor, dualarımı gönderiyorum..
Merhaba kardeşim.önce ödülünü kutluyorum.Bu dünya yalan dünya. Esas dünya ahiret hayatı.Ben her zaman derim.5 metrelik kefen nasip olursa olur,nasip değilse o da yok.İşte bak resimden de ibret alınması lazım .Hiç birinde kefen yok.Toplu olarak gömülüyorlar.Ne güzel işlemişsin konuyu.Kutluyorum şiirini.Selamlar.
Yüregine saglık kadri hocam kayboldum derinliklerde sordum kendi kendime sonuç dünya yalan ne var elde avuçta iman ve ihlaslı olan kazandı zalimlerin yeri belli selam ve dualarla
Su görüntü bile insanın içine işiliyor, isyan ve ar ediyor insanlığından ki bu yaşanların zalimin elindeki ölümle burun buruna gelişleri, acıları ve onların akrabaları ne yapsın. Verecek ne büyük sorgularımız var... Zalimin elinden, günümüzün Firavun'larından Allah'a sığınıyorum... Teşekkürler, saygılar.
Ne hazindir ki incelendiğinde görülecektir ki insanların çoğu ilahi sorumluluğunu ve emaneti ya gafletle-nisyanla unutmuş ya nefsi-şeytani his ve tutkulara kapılarak nankörlük-inkar veya münafıklık yolunu kendine doğru yol olarak ittihaz edinmiş bu düşünceyle saf ve cahil bir çok kişinin de aldanmasına-yoldan sapmasına-cehenneme gitmesine sebep olmuşlardır.
" Yeryüzündeki insanların çoğuna uyarsan, seni Allah yolundan saptırırlar ; onlar zandan-tereddütten başkasına uymazlar ve onlar sadece yalan söyler, tahminlerde bulunurlar." (En'am:116) " Allah onlara «Sizden önce gelip göçen cin ve insan toplulukları yanında cehenneme giriniz» der. Her cehenneme giren topluluk yoldaşına (kendisini yoldan saptıran arkadaşına, öncüsüne) lânet okur. Sonunda hepsi biraraya gelince sonrakiler, kendilerinden öncekiler için «Ey Rabbimiz, bizi bunlar yoldan çıkardı, onun için bunlara bir kat daha fazla cehennem azabı çektir» derler. Allah da onlara «Herbirinizin azabı ikiye katlanmıştır, ama bilmiyorsunuz." (Araf:38)
berrak sular gibi yürekten akan bu güzel eseri beğeni ile okudum usta kalemi alkışlıyorum hocam. her zaman olduğu gibi muhteşemdi şiiriniz saygılarımla..
Kalemin susmasın.
Gönülden kutlarım.
..................... Saygılar ve Selamlar...