(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acımasız, sinsi bir gülümsemeyle ’Aklından bile geçirme’ . Kaç sonbahar, kaç kasım geçti sensiz. Unut diyor seni tanıyanlar Gelmeyecek o geri. Aklım kesiyor da, kalbime Kalbime nasıl anlatayım bu gerçeği.
güzel bir şiir okudum sayfanızdan tebrikler selamlarımla
KAÇ SONBAHAR, KAÇ KASIM GEÇTİ SENSİZ. UNUT DİYOR SENİ TANIYANLAR GELMEYECEK O GERİ. AKLIM KESİYOR DA, KALBİME KALBİME NASIL ANLATAYIM BU GERÇEĞİ.
final süper olmuş ankaralı hemşerim... ah o gerçeği bir anlatabilseydik kalbimize bu acıları çekmeyecektik belkide lal oldu dillerimiz bir umuta kandık ümit nasılda kandırdı bizi gidenleri bekledik kırk ikindi yağmurlarında alaca karanlıklarda şafak saatlerinde de dönmediler....
bakın bu şiir çok güzel... tek kusuru büyük harfle yazılmış olması... ustalar diyorki; şiir büyük harflerle yazılamz... eğer şansınız varken değiştirni isterseniz harfleri bu şiir çok güzel.... sevgi ve saygılara ankaralı hemşerim...
Aklın hüküm sürdüğü bir konu olsaydı aşk zaten bu acılar ve yanmalar yaşanmazdı . aşkı emsalsiz yapanda aklın yetmemesi olduğudur sanırım böylesi dahada güzel kılıyor sanırım.