Sevdayı sormuşlar güle bülbüle gül, bülbüldür demiş Bülbül ise, gül. Ayrıyken özleriz Bir olsak kanatırız En sevdiğimizi. Sevmese gönül, Kuru dal Çorak topraktır. Sevse, Ateşten gömlek Onmaz yaradır. Gel çöz bilmeyeceyi Ey insanoğlu! Kalp boş mu kalmalı Kanamalı mı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevsen bir sevmesen bin dert Derdi çeken bilir derde girmek için kapıda sıraya geçen çilekeş ne bilir sevde gör derler sevmezsen adam yerine koymazlar terk ederler off yaaa GÜZEL DÜŞÜNDÜRÜCÜ ŞİİR .. TEBRİKLERİM ALKIŞ İLE
hocam İstanbul-Pierre Lotiye arkadaşlarla çay içmeye gitmiştik harika biryer harika çıkmışssınız ve şiiriniz ise muhteşem çok güzel yürekten kutlarım sizi sevgilerimle
kalbimiz aşkla dolu olunca mutluyuz. öyle mutluyuz ki kanasa bile katlanırız o güzelliğe.. seve ağlaya daha iyi öğreneceğiz sevmeyi.Yeter ki Allah umutsuzluk vermesin... tebrikler..
Kanatmadan sevmek yokmudur ki Çalmadan sahip olunmazmı bu kalbe Bir saf bakış değilmidir sevmek Acılar da bazen tatlı değilmidir sence Bin kahırlı bir göz yaşı süzüldüğünde dudaklardan Tatlı değilmidir sence ...
Kutluyorum çok güzel yazmışsınız sade ama bir o kadarda gizemli
ben kalp boş kalsın diye yaratılmadı diyenlerdenim... öyle bir dünya ki acısını çekmediğimiz hiç bir şeyin değerini bilmiyoruz. öyle bir dünya ki geleni değil gelmeyeni arıyoruz/farkediyoruz öyle bir dünya ki hayır vardır derken iş kendimize gelince kendi us umuzun içinde kayboluyoruz
Sevdayı sormuşlar güle bülbüle gül, bülbüldür demiş Bülbül ise, gül. Ayrıyken özleriz Bir olsak kanatırız En sevdiğimizi. Sevmese gönül, Kuru dal Çorak topraktır. Sevse, Ateşten gömlek Onmaz yaradır. Gel çöz bilmeyeceyi Ey insanoğlu! Kalp boş mu kalmalı Kanamalı mı...
Tebrik ederim. Güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.