kaos içinde nebuloz bulutlardan doğduk biz patlayınca çekirdeği evrenin, na dünya vardı ne ay ne de yıldız?! adı yoktu günlerin adı yoktu insanın adı yoktu hayvanatın nebatatatın, insanatın adı yoktu...
anlam, akıl, fikir, zikir her şey maddeden doğdu varlık yokluk, cennetcehennem beynimizdeki kir!
bak şu dağlara yılda yarım santim yükseliyor hâlâ hiçbir şey durmuyor yerli yerinde evren her an, her saniye düşlerin gibi hareket halinde!
su dönüyor, rüzgâr dönüyor gün dönüyor ay dönüyor yıl dönüyor; ne kaldı ki dönmeyen yanıp yanıp sönmeyen?!
ey akıllı insan(!) günün dünden farkı ne; sen aklını hâlâ üstün san!
kimi halı dokur , kimi kilim yetmez mi dokuduğun üfleyip üfleyip okuduğun; aynının tekrarı değil oysa bilinmeyeni keşiftir bilim!
olta saldım deryaya daldım büyük rüyaya aklı olan sakınsın akılsızlar takılsın!
bir iz kalsın; yaşadığıma dair benden/iz; yine günlerden Cuma, hoşuna gitmedi mi vaiz ?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE GÜNLERDEN CUMA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE GÜNLERDEN CUMA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmişten geleceğe dedim ben bugünkü şiirime...ama sizinki kadar geçmişten değil tabii...dünya ve hayat üzerine özgün bir tefekkür vardı...güzeldi şiir. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
olta saldım deryaya daldım büyük rüyaya aklı olan sakınsın akılsızlar takılsın!
bir iz kalsın; yaşadığıma dair benden/iz; yine günlerden Cuma, hoşuna gitmedi mi verdiğim vaiz ?! Eyvallah gardaşım.Çok anlamlı bir vaazdı.emeğine sağlık.kutladım.
Denizin kıyısında, sonsuzluğun söylemi...
Varlığımız değildir kör maddenin eylemi...
Çok saygımla Usta...