güz yağmurlarıyla sel basınca masum düşlerim gibi sağanak nasıl sökülürse körpe fidanlar y/amaçlardan, sökülür dökülürsün dere tepe toprak aşınır bozbulanık denizlere taşınır...
gözüm güze benzer sözüm öze özüm patlar göze göze pınar olur akarsın yüzüme gözüme bakarsın, benliğimin bendinden taşar dağlarda yaban gülü nergis, çiğdem, sümbül kokarsın...
ey gözleri ışık sevgili ne çok benzer suya dili aşkın toprağa ateşe ve rüzgâra benzer ki efil efil esersin işten aşıma, düşten başıma bir çılgın amazon ne/fersin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AMAZON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMAZON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey gözleri ışık sevgili ne çok benzer suya dili aşkın toprağa ateşe ve rüzgâra benzer ki efil efil esersin işten aşıma, düşten başıma bir çılgın amazon ne/fersin... Emeğine sağlık dostum güzel bir şiirdi.kutlarım.
güz yağmurlarıyla sel basınca masum düşlerim gibi sağanak nasıl sökülürse körpe fidanlar y/amaçlardan, sökülür dökülürsün dere tepe toprak aşınır bozbulanık denizlere taşınır... **************************************** Güzelll! Tebrikler, Sayın Hocam!