(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATLIKARINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATLIKARINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gezegenlere bak sevgilim Milinde güneş bilyası Işıktan kolları var Dev bir atlıkarınca Yine dönmek hülyası Salıncakta tüm dünyalılar...
Sabah biner,akşam inersin Ben yatağa, sen düşüme Aşkı büyük Kendi küçük sevgilim Düşler yalan mı dersin Sakın böyle bir şey deme ! .. Dağıtıveririm bilyayı Savururum bir kenara Boşlukta gezen dünyayı !
işte şiir diyorum .gül yüreğini kultuyorum .okyanus yürekli hocam dünyada ki bütün gülleri sevdalı yüreğine gönderiyorum.en güzel yarınlar senin olsun saygılar selamler...
Sabah biner,akşam inersin Ben yatağa, sen düşüme Aşkı büyük Kendi küçük sevgilim Düşler yalan mı dersin Sakın böyle bir şey deme ! .. Dağıtıveririm bilyayı Savururum bir kenara Boşlukta gezen dünyayı !
amcaoğlu;
şiir ve şair burda buyurun hanımlar beyler. diyorum sadece ben.
Milinde güneş bilyası
Işıktan kolları var
Dev bir atlıkarınca
Yine dönmek hülyası
Salıncakta tüm dünyalılar...
Sabah biner,akşam inersin
Ben yatağa, sen düşüme
Aşkı büyük
Kendi küçük sevgilim
Düşler yalan mı dersin
Sakın böyle bir şey deme !
..
Dağıtıveririm bilyayı
Savururum bir kenara
Boşlukta gezen dünyayı !
işte şiir diyorum .gül yüreğini kultuyorum .okyanus yürekli hocam dünyada ki bütün gülleri sevdalı yüreğine gönderiyorum.en güzel yarınlar senin olsun saygılar selamler...