güneş gözlerinde saklı sevinin yakınsak merceği yürek dağını tutuşturuyor; bakışların gön’lüme odaklı, düşlerimde yeni dünya eskizi
sen büyüyen yangınları görmedin dev dalgaları enseleyip sürmedin aşıp kendini kıyılardan, kayalara bindirmedin yanardağlara tuz ekip, külden güle dönmedin; gel, bu resmi paylaş benimle!
gel, yüreğimin kafesinde kal salkım saçak mor akasyalarca gülümseyince her sabah nilüferlerin gölgesinde kuğular salınsın, turkuvaz sularda gönlüm transatlantik kızıldeniz’e yol alınsın; açılsın yüreğinde kapılar!
sevdanın otağı yıldızlarda kurulur nehirlerce akar ay gönüllere gözden, zincirsiz köledir yürek, bir bakışla prangaya vurulur erir, çürür, yiter insan, ömür boyu damla damla, göller gülün, gül yüreğin anayurdudur...
ateşi görmeden, suyu bilemezsin sürgün düşlerin pembe çiçeği sevda çekmeden, yanağını silemezsin savrulmadan küllerle gökte yedi kat ne acı duyarsın yaşamdan ne de tat!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VİZESİZ YOLCULUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VİZESİZ YOLCULUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ateşi görmeden suyu bilemezsin Sürgün düşlerin pembe çiçeği Sevda çekmeden yanağını silemezsin Savrulmadan küllerle gökte yedi kat Ne acı duyarsın yaşamdan ne de tat!
Ateşi görmeden suyu bilemezsin Sürgün düşlerin pembe çiçeği Sevda çekmeden yanağını silemezsin Savrulmadan küllerle gökte yedi kat Ne acı duyarsın yaşamdan ne de tat!
çok özel bir paylaşımdı şairim...... hüzün ve sevdanın analizini yapmışsınız her karesinde.... kutluyorum yüreğinizi.
Eğme başını/bırakma rüzgara kendini Aynasına çağla çiçekleri sunan Dallarına ötücü kuşlar konan güzel Vizesiz uçma/çıkma uzun yolculuklara Tutunduğun tellerde kanar eller!
Gel yüreğimin kafesinde kal salkım saçak Mor akasyalarca gülümseyince her sabah Nilüferlerin gölgesinde kuğular salınsın Türkuaz sularda gönlüm transatlantik Kızıldenize yol alınsın/açılsı yüreğinde kapılar !
Sevdanın otağı yıldızlarda kurulur Nehirlerce akar ay gönüllere gözden Zincirsiz köledir yürek/bir bakışla prangaya vurulur Erir,çürür yiter insan/ömür boyu damla damla .. Göller gülün,gül yüreğin anayurdudur... ..
Ateşi görmeden suyu bilemezsin Sürgün düşlerin pembe çiçeği Sevda çekmeden yanağını silemezsin Savrulmadan küllerle gökte yedi kat Ne acı duyarsın yaşamdan ne de tat!
Yüreğinize sağlık...Acının tatlı tonları yaşamış dizelere hüznün bal tadı... Kaleminiz daim olsun...
Sürgün düşlerin pembe çiçeği
Sevda çekmeden yanağını silemezsin
Savrulmadan küllerle gökte yedi kat
Ne acı duyarsın yaşamdan ne de tat!
MÜKEMMELDİ...