Şaşkınım yine son zamanlarda; Divane oldum eskisi gibi. Ortasındayım sonsuz bir boşluğun.
Beni çeken bir şeyler var sana doğru… Ellerim eteğinde yine sevdanın. Savur eteğinde beni, uçur göklere; Kes ayaklarımı yerden. Kuma kuşunun kanadına kondur, Götür beni başka diyarlara.
“Olmaz” deme. Kolumdan tutup Geri döndürecek Sen değil misin nasıl olsa?
Ellerim eteğinde yine sevdanın! Sallanarak bir tufan kopar, at beni çöllere. Mecnun olayım, kuşlara yuva olsun saçlarım. Kızgın kumlara beleneyim, tenim yansın alevinde. Yak beni, Kavur kavurabildiğin kadar. Hülyalara dalayım, seraplar göreyim; Susat beni sensizliğe.
“Olmaz” deme. Âb-ı hayat verip Susuzluğumu dindirecek Sen değil misin nasıl olsa?
Ellerim eteğinde yine sevdanın. Gördüğüm ayak parmaklarındır belki. Belki de… Darağacıdır ellerimle tuttuğum. Dokunma ellerime! Ne olursun kesme bileklerimden. Bırak, Geçireyim yağlı urganı boynuma ellerimle. Beyaz bir kundağa sar sonra. Gözlerimi de kapat, Hiçbir şeyi görmesin. Ama… Daha fazla ağlatma beni, Dostlarımı çağır son kez yanıma. Tekerleksiz bir arabaya bindir, Avut beni… Gül kokan nefesinle üfleyip Arabamla birlikte girdabına at beni boşluğun, Karanlığın tam ortasına.
“Olmaz” deme. Peşimden saçlarını sallayıp Tutunduracak Sen değil misin nasıl olsa?
Ellerim eteğinde yine sevdanın. Diz çökeyim önünde. Sonra al bağrına, Yüreğine yatır beni. Ninni bile istemem, Kalbinin nüktesiyle baş başa bırak, Son uykuma yatır beni.
“Olmaz” deme. Tatlı bir buse koyup alnıma Uyandıracak Sen değil misin nasıl olsa?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN DEĞİL MİSİN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN DEĞİL MİSİN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Olmaz” deme. Peşimden saçlarını sallayıp Tutunduracak Sen değil misin nasıl olsa?
Ellerim eteğinde yine sevdanın. Diz çökeyim önünde. Sonra al bağrına, Yüreğine yatır beni. Ninni bile istemem, Kalbinin nüktesiyle baş başa bırak, Son uykuma yatır beni.
“Olmaz” deme. Tatlı bir buse koyup alnıma Uyandıracak Sen değil misin nasıl olsa?
Ahmet YAMAN http://www.suveydasiirleri.com
DEĞERLİ ŞAİRİM ŞİİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL BİR HARİKADIR . SİZİ TEPRİK EDİYORUM, BAŞARILAR DİLİYORUM. AŞIK ENVERİYİM DERİMKİ ! ELLERİNİZ YORULMASIN KALBİNİZ HİÇ SUSMASIN. AŞIK ENVERİ KONYA İL ÖZEL İDARESİ
Peşimden saçlarını sallayıp
Tutunduracak
Sen değil misin nasıl olsa?
Ellerim eteğinde yine sevdanın.
Diz çökeyim önünde.
Sonra al bağrına,
Yüreğine yatır beni.
Ninni bile istemem,
Kalbinin nüktesiyle baş başa bırak,
Son uykuma yatır beni.
“Olmaz” deme.
Tatlı bir buse koyup alnıma
Uyandıracak
Sen değil misin nasıl olsa?
Ahmet YAMAN
http://www.suveydasiirleri.com
DEĞERLİ ŞAİRİM ŞİİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL BİR HARİKADIR .
SİZİ TEPRİK EDİYORUM, BAŞARILAR DİLİYORUM.
AŞIK ENVERİYİM DERİMKİ ! ELLERİNİZ YORULMASIN KALBİNİZ HİÇ SUSMASIN.
AŞIK ENVERİ
KONYA İL ÖZEL İDARESİ