(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜN RENGİ-ŞİİR NO : 85 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜN RENGİ-ŞİİR NO : 85 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Konu güzel,şiir güzel,kafiye uyumlu. Sadece hece uygun değil.2+2=4 heceden oluşursa daha güzel olur kanaatindeyim.Yine de önemli olan şairin düşüncesi. Selamlarımla Cengiz Aksu..
ÜSTAD DEĞERLİ YORUMUNUZ İÇİN VE ÖNERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. BENİM FİKRİM GEREKİRSE HECE VE SERBEST KARIŞIK OLMALI BİRDE HECE KALIBINDA KİM NASIL İSTERSE ÖYLE YAZMALI ÖRNEĞİN ŞİİRDE OLDUĞU GİBİ 2+1+2 /1+2+2 /1+1+3 /2+3 VB. KISA CÜMLE KALIPLARI İLEDE YAZABİLMELİ UZUNDADA HER KES İSTEDİĞİ ŞEKİLDE HECE KALIBINDA YAZMALI , ( BİLİYORSUNUZ HECE SİZİN ONU NE ŞEKİLDE YAZIDIĞINIZA GÖRE İSİM ALIR ) DAHA ÖNCEKİ STANDART KALIPLA YAZMAK İSTEYENDE O ŞEKİLDE YAZMALI MESALA EN KLASİK ÇEŞİT OLAN 6+5 HECE KALIBI GİBİ KISACA ŞİİR YAZARKEN ELE ,AYAĞA, DİLE KELEPÇE VURULMAMALI.
Sadece hece uygun değil.2+2=4 heceden oluşursa daha güzel olur
kanaatindeyim.Yine de önemli olan şairin düşüncesi.
Selamlarımla Cengiz Aksu..