O YAR BANA SİTEM ETMİŞ HEYHATTT..! ~~Bir HAZARBEY şiiri~~
O YAR BANA SİTEM ETMIŞ HEYHATTT..! ----------------------------------------------------------- O yar bana sitem etmiş heyhaatt..! Hilal kaşını eğmiş,dert doldu yüreğime Gözleri süzülmüş,akmış damlalar tenine Bükülmüş dudaklar,har etmiş bana... Seni hala sevmediğimi kim demiş yar sana.?
Böyle bir yürek gelmişmi cihana.? Neden sitem edersin yar sen bana, Yıkar bir gurur insanı,sokar hüsrana, sözlerin ağır geldi yar,geldim divana Seni hala sevmediğimi,kim demiş sana.?
Dünyada nem var ki..! bir can,birde canan.. Sevdan değilmidir seni,kaleme alan Sevmeyenden çıkmaz,inan tek bir kelam.. Aşk Hoş bir sedadır,gök kubbede kalan Seni hala sevmediğimi,kim demiş sana.?
Vardır yazılan her sözün,bir sebep bir meali.. Tersten okursan zarardır,asar boynuna vebali, Tamiri mümkün kılmaz özrün,yürekteki zevali hayrı yoktur mangalın yürekte,yoksa kor alevi Seni hala sevmediğimi,kim demiş yar sana.?
Yazar hazar derdini,ummi cihana... Bu sözlerim boş değil,ferman olsun yar sana, Etme yargısız infaz,bu son uyarım sana, İçim sevdanla yanarken,ihanet yakışmaz bana, Seni hala sevmediğimi,kim demiş yar sana.? ------------------------------------------------------- Şiir : HAZARBEY 13 kasım 2015 02,00
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O YAR BANA SİTEM ETMİŞ HEYHATTT..! ~~Bir HAZARBEY şiiri~~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O YAR BANA SİTEM ETMİŞ HEYHATTT..! ~~Bir HAZARBEY şiiri~~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitem yüklü dizelerle çağlamış adeta şiir. Anlamı ve anlatımıyla su misali bir şiir daha okudum/dinledim kaleminden. Emeğine, yüreğine, nefesine sağlık kutlarım. Yürek sesin hiç susmasın kalemin daim olsun inşallah. Saygı ve sevgilerimle...
Çok teşekkür ediyorum duygu hanım evet şiirimde braz sitem ve birde yanıt vardı bana taşlama yapana yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum güzel yüreğin hep gülsün inşallah
Sitem yüklü dizelerle çağlamış adeta şiir. Anlamı ve anlatımıyla su misali bir şiir daha okudum/dinledim kaleminden. Emeğine, yüreğine, nefesine sağlık kutlarım. Yürek sesin hiç susmasın kalemin daim olsun inşallah. Saygı ve sevgilerimle...
Valla değerli şairem ölçü uyaktan pek anlamam ama gönül sesimden nasıl geliyosa o halde karalıyorum bişeyler eğer dediğiniz ölçüleride taşıyorsa ne mutlu bana diyeyeim çok eşekkür ediyorum değerli yorumunuz için selam ve dualarla kalın
Eyvalah çok teşekkürler değerli dost siz gibi değerli şair dostalerimdan aldiğim ilhamla bişeyler karalamaya başladık begenide görüyorsa ne mutlu diyor selamlarımı yolluyorum
Şair kardeşim.., Mükemmel bir şiir., Gerek içeriği, gerek ustaca anlatımın, şiire renk katmış.. Beğenerek. imrenerek okudum, taktir ve tebrik ettim... ________ Selam ve dualarımla, esen kal..
Siz değerli üstadların beğeni ve övgüleri benim için yol gösteren bir rehberdir değerli hocam ziyaretinizden ziyadesiyle memnun kalıyorum herşey gönlünüzce olsun selam ve saygılarımı gönderiyorum
Şiirde beklenilen duyguları açıkca ortaya koyabilme.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...