(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞUCUMDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞUCUMDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili mina,s.edip,turgut 69,zehra atasoy,levent baba,sevgi nehri,dilruba nuray erenler ve yağmur 09 dostlara BAŞUCUMDA adlı şiirime yaptıkları yorumdan dolayı sonsuz teşekkürler ediyor,sevgi ve saygılar sunuyorum.
Bu nasıl bir aşk ki hasretle,acılarla yaşanmış ve infazlada seven cana kıyılmış.Bu nasıl bir yar ki seven yüreğe,duygu insanına ve gönül adamına bu kadar elem ve keder verir.Aşık olmak isterler,sever sevilirler sanki düzene uymak için de terkedip giderler.Ondan sonrada dayan yüreğim dayan,acılar sözlere,sözler duygulara,duygularda kaleme ancak bu kadar güzel yakışır kutlarım şairi.... Yüreğinize ve kaleminize sağlık... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız....
prangada yüreğim zincirli bileklerim sana gelmek isterim infazım başucumda *************************** Şiir bazen kendisiyle birlikte bize de infazı yaşatır .Ancak işte o anda geliverir kapımızın eşiğine.İçeri alıp sarıp sarmalamamızı bekler duygu sellermizle.Vurucu anlam diline sahip dizelerinizi kutluyorum. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
yılmaz YANARDAĞ