(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göç Mevsimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göç Mevsimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖÇ MEVSİMİ Yine göç mevsimi. Bedevi ruhumdan taşınır aşklar. Kimliği meçhul vurgunlarla, nice sarsıntılar var dipte Ve inceden inceye kanayan bir yara.
Yine göç mevsimi. Yorgun turnalar hercai bir aşka konmak isterler veba salgınında ölenler gibi.
Yine göç mevsimi. Yine ayrılık. Sinemde sanki volkanlar kaynar. Bu kaçıncı hicret, kaçıncı ölüm? Sürgünde bir aşka ölenler gibi.
Yine göç mevsimi. Yine sismik depremler. Aksanı bozuk düşlerim gibi, çalınır dudaktan tebessümlerim. Abanır üstüme çöken enkazlar!
Yine göç mevsimi. Cefa ehli, sefa ehli, aşk ehli Dönüş yolunda sarhoş, bir aşk için, har ile yanan yürekler vuslat anını bekler.
Bekle yüreğim bekle. Bir sonraki göçte, aşıklar bekler iken, maşuklar dönecekler. Hüma Efkan
Özgün ve düşündürücü dizeler,çok güzeldi. Göçmen kuşlar gibi değil'miyiz biz ozanlar. Bir bakmışız,içimiz de açmış baharlar, bir bakmışız,ruhumuzu alıp götürmüş hazanlar. Şiirdi...ve çok da güzeldi,okuduğum. Kutlarım,şiire emeğinizi...sevgimle...saygımla... Esenlik dileklerimle.
Çok güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık tebrik eder can-ı gönülden kutlarım daha nice güzel eserlere inşallah saygı ve hürmetlerimle...
Gerçekten de göç mevsimi yasıyor bizim aile bu şiir de tam bize uydu, Balıkların göçüne uymak var bu yıl.balık denizin bereketidir, inşallah her birimize şans, uğur, huzur getirsin Süreyya hanım... Çok yalındı kaleminizin izleri, tebriğimle... Sevgiler...
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
Devam etseydi şair kapılmış gidiyorken, bahtımın rüzgarına derdi bence. Hoş bir iç çekişti bence. Belkide gidenin ardından şair yüreğinden keşkelerdi. Yüreğine alkış şair dost
Göç mevsiminde kanat çırpar turnalar. yolculuk başlar ta uzaklara güneye, Gitme diyemezsin düzülürler sıraya Hüzünlü şarkılarla yine gelirler seneye........şiiriniz çok hoştu.katılıverdim birden.umarım beğenmişsinizdir bu nacizane iki satır yazımı değerli dost yürek, selam ve saygılarımla efenim...
kim bilir ki belkide geniş hayallerin ülkesinde bulursun kendini kim öle kim kala kim bilebilir ki dost yinede sen kal esenliğin içinde sakın çıkma hemi...
Yine göç mevsimi.
Bedevi ruhumdan
taşınır aşklar.
Kimliği meçhul vurgunlarla,
nice sarsıntılar var dipte
Ve inceden inceye kanayan bir yara.
Yine göç mevsimi.
Yorgun turnalar
hercai bir aşka konmak isterler
veba salgınında ölenler gibi.
Yine göç mevsimi.
Yine ayrılık.
Sinemde sanki volkanlar kaynar.
Bu kaçıncı hicret, kaçıncı ölüm?
Sürgünde bir aşka ölenler gibi.
Yine göç mevsimi.
Yine sismik depremler.
Aksanı bozuk düşlerim gibi,
çalınır dudaktan tebessümlerim.
Abanır üstüme çöken enkazlar!
Yine göç mevsimi.
Cefa ehli, sefa ehli, aşk ehli
Dönüş yolunda sarhoş,
bir aşk için,
har ile yanan yürekler
vuslat anını bekler.
Bekle yüreğim bekle.
Bir sonraki göçte,
aşıklar bekler iken,
maşuklar dönecekler.
Hüma Efkan
başarılar diliyorum. Saygılar...