gecenin yokuşunda, fırtına kısrağı zihin frişka sağanağında yürek, yelkenleri suya indirmeli ah! o çılgın med cezirler, şaşaalı yıldızlar sizden masallardan geriye… savaşan anılar ve kırılganlıklar
söyleyin asi ruhumun kirpik sızıları kaç kez vurdunuz göğün nüvesini
-de
ulaşıp bulutlara yağmur olup dökülemediniz ya toprağa hep içimde bir yumruk bir hıçkırık dolanmışsa fikre şeytansaçının kolları biliyorum geceler hep hazan hep şeb-i yeldâ debdebeli halleri yorgunluğun enkazında ince tınılar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZ UĞRAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZ UĞRAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitmek hemde dimdik hemde sesin yalınlığı ve çıplaklığında ADAM gibi gitmek.
Bir kova suyu boca ederek tüm eskimiş ve eksilmişlerin ardına.
Ve dahi olacakların olabilme olasılığını göz ardı ederek gitmek. Gitmenin adabından demeden omuz silkerek gitmek gibi mesela.
Soşelerin ayak ucuna doğmuş henüz göbek bağı kesilmemiş patikalardan ayak izini silerek akabinde peşinden geleceğini varsaydığın gölgenle cenk etmeye hazır ve nazır gitmek...
Bir şiirin duldasında soluklanarak kaleme sitemleri sövercesine sıralayarak gitmek. Verdiklerinle karşılığını beklemediğin anda kahpece sırtına inen o paslı hançeri ellerinle kınına sokarak gitmek. Hem de üzerinde parmak izin gibi işlem görecek olan kan izini bırakarak gitmek...
gibi...gibi... gibi...
Ah be be can... Ne çok gidesimvar kendimden. Hemde şiirini yüreğimin sırtına gocunmadan yükleyerek...
Bu şiiri de gönül dostluk şiiri kabul ettim.
Beğenerek kutluyorum...
....................... Saygı ve Selamlar...