(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MESKEN TUTUM ELBİSTAN’I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MESKEN TUTUM ELBİSTAN’I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dost. Kutlarım, kalemini ve bu güzel eserini. Gönlün abad olsun.İlhamın daim, Kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun. Mutlu ve huzurlu, bir Cuma günü dileklerimle Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN Şiir de Resim de çok güzeldi... Şiire verdiğiniz emeğe kutlarım. Yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkür... ....................... Saygılar ve Selamlar...
hocam elbistan da hiç ağaç yok mu? konyadan ötede ağaç göremezsin derler doğru galiba.. konyadan antalyaya geçmiştim bir ara dümdüz ovz bir gölgelik bile yok.. elbistan da öyle galiba.. herkesin memlketi kendine ama ne bileyim ben nasıl yaşanır ağaç olmadan, orman olmadan, bağ bahçe çimen olmadan...
resmin sağ köşesine doğru bir yeşillik uzuyor o yeşillikler ne, hangi mevsimde çekildi bu fotoğraf..ki ordaki göl de yapay bir göle benziyor..
Resimin çekildiği mevsim sonbahar. Kışa yakın. Karşıda görünen Şardağı maalesef onda yeşillik yok. Bizden taraflarda ekin tarlaları… Evet resme bakan herkes sizin gibi düşünür. İyi bir resim seçememişim galiba Fakat Elbistan Türkiyenin 4. büyük ovasına sahip. Yapay göl gibi görünen Ceyhan Nehrinin ilk çıktığı yerdir. Ceyhan Nehrinin Akdenize yolculuğu Elbistandan başlar. Elbistan, ortasından nehir geçen ender yerlerden birisidir.
İnşallah size de buralar gelmek daha yakından tanımak nasip olur.
Hayırlı geceler, Hayırlı Cumalar diliyorum. Saygı ve selamlar
Harika ellerine yüreğine sağlık hocam çok güzel beğenerek okudum tebrikler yürek sesiniz hiç susmasın daim olsun her daim şiirle olun şiirlerle kalın sonsuz saygılarımla......