Ezelden hür geldik biz, ebede hür koşarız Kardeş bildiğimizle bayram eder coşarız. Bize çukur eşeni eştiğinde boğarız Zümrüdüanka’yız biz, külümüzden doğarız.
Bize şanlı Türk derler, Yâfes’in ırkındanız Saray basıp ünlenen Kür-Şat’ın kırkındanız. Yağmurlu bir gecede şimşeğe oluruz eş; Vatanı aydınlatır bizimle doğan güneş.
Atamızdan armağan al bayrakla bu vatan Bizlerden ümit kesmez toprak altında yatan. Kim taşırsa taşısın sökmez bize art niyet; Yemin ettik bir kere, yaşar bu Cumhuriyet!
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 29.10.2015 - DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAR BU CUMHURİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAR BU CUMHURİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnız seni sevenleri sevmek sevgi değil, değiş tokuştur. CENAP ŞAHABETTİN Tek Bir Güne Sığmayan Tüm Öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlu Olsun...
Cumhuriyetimiz ilanihaye payidar kalacaktır. Gecikmeli de olsa değerli çalışmanızı coşkuyla okudum; bilvesile yürekten tebrik, teşekkür ve selamlarımı arz ederim, dostum.
Kalemine yüregine saglık hocam Cumhuriyetimiz illebet yaşayacaktır her türlü oynanan oyunu bozacak kadar asil bir kana sahiptir Türk Milleti selam ve dualarla Bayramımız kutlu olsun sayğılar
İnanıyoruz ve ümit ediyoruz ki bu millet devletine, vatanına sahip çıkacaktır. Rabbim hakkımızda hayırlı olana karar vermeyi ve uğrunda gayreti nasip etsin.
Teşekkür ediyorum Ahmet Bey Kardeşim. Rabbim, hakkımızda hayırlı olan kararı vermeyi ve önümüzdeki seçimde milletin bekasını sağlayacak olan bir iktidar çıkarmayı nasip etsin.
Tek Bir Güne Sığmayan Tüm Öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlu Olsun...
.............................Saygı ve Selamlae...