Bahçemde çiçekler açar, Gündüz olur gece kaçar, Gözlerim hep neşe saçar, Anlatamam görmen lazım.. - Yüzüm güler, açar güller, Aşkla ötüşür bülbüller, Miski amberdir sümbüller, Anlatamam görmen lazım. - Her an seni andığımı, Seni benim sandığımı, Hasretinden yandığımı, Anlatamam görmen lazım. - Hasta olsan birgün eğer, İnan yüzüm yere değer, Ne çok severmişim meğer, Anlatamam görmen lazım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLATAMAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLATAMAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet şairem bazı şeyler anlatılmaz görmek yaşamak gerek.inci gibi sıralanmış dizeler çok güzeldi.yüreğinize sağlık.tebrik ediyorum.selam ve sevgimle...
Merhabalar efendim. Değerli kaleminizden,Özel ve de güzel bir eser gelmiş.Bizim payımıza da kutlamak düştü Gönlün abad olsun.Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Her an seni andığımı, Seni benim sandığımı, Hasretinden yandığımı, Anlatamam görmen lazım.Harika şiirinizi beğeniyle okudum yüreğiniz var olsun şairem kutlarım selam ve saygılarımla
Şiir çok güzel. Lakin dördüncü kıtanın üçüncü dizesi hem anlam hem anlatım olarak sanki biraz takılıyor gibi. Bence "ne çok seviyorum meğer" yerine "ne çok severmişim meğer" olursa bu takılma ortadan kalkar. Saygılar bizden.
Şimdi çok güzel olmuş. Elbette hepimiz hata yapıyoruz. Uyaran olursa bende düzeltiyorum. Hata kişiyi ademleştirir hatada ısrar etmek şeytanlaştırır. Saygılar bizden
eveet uğur bey haklısınız . tekraını yapınca farekettim. Dediğiniz gibi düzelteyim . Yoruma çok teşekkürler. Sela ve saygılar. ufak tefek oluyo arada hatalar.