Sevgi; emek ister Sevgi; mücadele ister Sevgi; paylaşım ister Sevgi; değer ister Sevgi; anlayış ister Sevgi; dayanışma ister Sevgi; enerji ister Sevgi; mutluluk ister Sevgi; güzel yaşam ister Sevgi; sadakat ister Sevgi; yüceltilmek ister, Sevgi; ayakta durmayı ister Sevgi; sağlam ilişki ister Sevgi; kıskançlık ister Sevgi; anlamlı güler yüz ister Sevgi; samimiyet ister Sevgi; dürüstlük ister Sevgi; sağlam karakter ister Sevgi; ömür boyu bağlılık ister Sevgi; her şey ister Sevgi; her zaman kutsaldır Sevgi; yaşanmadan anlaşılmaz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* SEVGİ NELER İSTEMEZ Kİ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* SEVGİ NELER İSTEMEZ Kİ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel kızım.sevgiyi ne güzel anlatmışsın.sevgi her şey ister.bu her şeyi koymazsan ortaya sevgi yürümez.kutluyorum şiirini,selamlar.sevgi senin yüreğin gibi kocaman bir yürek ister.
Ama ; herşeyi ister hiç koşulsuz
Çokta güzel anlatmışsın emeklerine zeval gelmesin
Tebrikler canım....