Okuduğunuz şiir 20.10.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
İmleyin Düşlerimizi
‘Bu kelimeler kalbimdeki taşlar’
Bir zaman kırıntısı ver bana Çok gönüllü yüz Kapıyı usulca ört Eskilerden olsun mesela Bindokuzyüzseksendört
Dilimin yarısı ziyan şimdi Dirim buz ve yas Kiminin sesleri serzenişte -yaz
Gizli bir süs bırakmış takvimde Işıldayan toz tanesi gece Dünyanın dibinde bozukluk Coğrafyadan kime ne Bellidir öykümüz bu -sus
Yıldızlar yorulur mevsimin gereği Çocuklarsa hep koşar Elma ağaçlarını soyar durur rüzgar Beklemeye gelmezdi sahi Egemen oyunlar
En iyisi gözlerin rengini bildiğin Hani geçmiş eksik yarın Buğusundan çekilir ansızın Zamanın deli aktığı çağ Bilinmez yokuşlar boyunca Yüz cephede galip -insan gönüllü yüz Güz meclisinde kirlenip durmağa.
Edebiyatdefteri’ne Ve okuyup yorum yazan herkese teşekkürler :)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İmleyin Düşlerimizi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İmleyin Düşlerimizi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oldukca bol imgelerle bezenmiş bir şiiri imgeler haykırıyor adeta dizelerde şiir güne gelmeyi hak etmiş doğrusu kutlarım değerli kalem başarılarınız daim olsun saygılar.
şiir o kadar ilham verici ki, içinden ayrı ayrı mısralardan başka bir şiir daha çıkıyor, çocukluğum seksenli yıllar ister istemez insan hüzünleniyor.. tebrikler..
Bindokuzyüzseksendört Elma ağaçlarını soyar rüzgar Çocuklarsa hep koşar Egemen oyunlar..
84 e götür , burdan anlaşılıyorki aynı senelere hasret kalmış yarım asrın yorgunları pek severim o yılları ve şiirinizi severek okudum tam puanımla allaha emanet edeiyorum
geçmişe özlem ve yüzleşmek. hatta kırgın bir kalp ..hayal kırıklığında tutkulu bir mazi izleri.aşkın gecedeki yüzü çokça özlemmm en can alıcısıda bu belki ;kaçarkende deli gibi özlemek .tavan arasına gizleniş bir dünya anıların takvimlerden yüreğin o süslü ama bir o kadarda tozlu yüreğine misafir olması..güzel ve duygusal bir geziydi. teşekkürler emeğinize mutlu sabahlar.
Çok güzel şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık tebrikler can-ı gönülden kutlarım yazan kaleminizi yazdıran yüreğinizi yürek sesiniz daim olsun hep şiirle olun şiirlerle kalın HÜRMETLERİMLE...
Duygular dimdik ayakta durmakta…
Gizemi bitmeyen duyguları kutlarım...
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..