Dostça yaklaştık herkese kardeş eyledik, Vatanıma göz dikmişler bilmem neyledik Her ne kadar sözler varsa güzel söyledik, Dokunmayın ağlayayım içim yanıyor.. - Gencecik bedenler yerde, kanlar içinde, Bunu nasıl yapar cani hangi biçimde, Dünya şaştı halimize neden niçin de, Dokunmayın ağlayayım içim yanıyor.. - İnsanlıktan nasip almaz vurur avunur, Bu nasıl bir çılgınlıktır yakar kavurur, Canını da hiçe sayar bomba savurur Dokunmayın ağlayayım içim yanıyor.. - Oluk oluk akan kanlar ne zaman durur, Gözden akan yaşlarımız nasıl da kurur, Ne içirdiler zalıma kardeşin vurur, Dokunmayın ağlayayım içim yanıyor.. - Dalgalan durma bayrağım sonsuzluk hakkın, Geçmişte neler yazarmış tarihe bakın, Ecdadımın ruhunu da sızlatma sakın, Dokunmayın ağlayayım içim yanıyor..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUNMAYIN AĞLAYAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUNMAYIN AĞLAYAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her zamanki gibi ağlamak bize düştü ,herşeyi unutuyorlar ama sizin gibi yüreği güzel dostlar unutmuyor ,onun için ağlamak hep bize düşüyor yüreğine sağlık kutluyorum saygılar
Evete değerli kalem eğer sevdiklerimizin değer ve kıymetini anlayabilseydik belki şu an dünya farklı yaşanılırdı soludugumuz havanın gramına ihtiyacımız varken havayı kirlettik bir damla susuz yaşanamazken suyumuzu kirlettik sıcaktan bunaldığımızda bir yaprağın gölgesine ihtiyacımız varken yeşili katlettik canımızı herşeyden üst herşeyden kıymetli bilirken ona kasdettik acaba..! acaba biz yaşamayımı hakettik,ölmeyimi... güncel bir olaya tercüman olan güzel dizelerinizi kutluyorum selam ve saygılarımla...
Çok teşekkürler Hazarbey. Ankara daki giden canalra çok üzülmüştüm birde halay çeken gençler aralarında alev topunu görünce tvde ççok üzüldüm. günlerdir etkisindeyim . Ben gibi tüm ulusumuz yasa büründü. Bu olay derinden yaraladı bizleri. Güzel yorumunuza teşekkür ediyor saygılar sunuyorum.
Gencecik bedenler yerde, kanlar içinde, Bunu nasıl yapar cani hangi biçimde, Dünya şaştı halimize neden niçin de, Dokunmayın ağlayayım içim yanıyor.. - şqair arkadaşım gönlüne ve yüreğine sağlık.kalemin hiç susmasın....
Öyle duyarlı bir yürek ki.., İçinde merhamet, şefkat, vatan sevgisi, millet sevgisi, bayrak sevgisi dolu.. Ben bu duyarlı yüreği öpüyor, Allaha emanet ediyorum.. Eserini taktir ettim, tam puanımı da verdim..
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık Melek hanım çok çok güzel tebrikler yürekten kutlarım yürek sesiniz hiç susmasın şiirle olun şiirlerle kalın saygı ve HÜRMETLERİMLE...
Lambada titreyen alev üşüyor Aşk kağıda yazılmıyor Mihriban demişti ya ya şair. Bazı şeyleri dillendirmek zaman zaman gerçekten zor oluyor.Bu şiir de içimizi dağlayana o doğrultuda dokunmuş.Bir anne duyarlılığı içinde. İlgiyle okudum Melek hnm