(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TATLISIN TATLI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TATLISIN TATLI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boyun güzel endam yerli yerinde, Sardı sevdan beni yaram derinde, Hasretin koklarım boncuk terinde, Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Kamaşır gözlerim yüzün ay gibi, Siyah kaşlar ince hilal ay gibi, Bağlamış zülfünü güzellik dibi, Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Ne güzel bakıyor o güzel gözün, Yansa aşka bir kez senin o özün, Kulağa hoş gelir mest eder sözün, Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Cemal de derdini Cemal’a açar, Sevgiyi yürekten cihana saçar, Anar anar seni kendinden geçer, Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Şair arkadaşım herşey şiirdeki gibi tatlı olabilse keşke.Dün pazarda kocaman adam Suriyeliyim bana yardım eder misin diyordu.Bir an kendimi onun yerine koydum gerçekten çok zor el açmak yardım istemek.Allahım ağzımızın tadını bozmasın..Yüreğine kalemine sağlık hoşcakalınız..
Boyun güzel endam yerli yerinde,
Sardı sevdan beni yaram derinde,
Hasretin koklarım boncuk terinde,
Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Kamaşır gözlerim yüzün ay gibi,
Siyah kaşlar ince hilal ay gibi,
Bağlamış zülfünü güzellik dibi,
Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Ne güzel bakıyor o güzel gözün,
Yansa aşka bir kez senin o özün,
Kulağa hoş gelir mest eder sözün,
Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Cemal de derdini Cemal’a açar,
Sevgiyi yürekten cihana saçar,
Anar anar seni kendinden geçer,
Baklavadan baldan tatlısın tatlı.
Şair arkadaşım herşey şiirdeki gibi tatlı olabilse keşke.Dün pazarda kocaman adam Suriyeliyim bana yardım eder misin diyordu.Bir an kendimi onun yerine koydum gerçekten çok zor el açmak yardım istemek.Allahım ağzımızın tadını bozmasın..Yüreğine kalemine sağlık hoşcakalınız..