kaç kasırga kattı beni önüne amazonlarca tozarıp çağlayanlarca ölümüne uzadım kaç nehir; anlatamam öyle bir an gelir ki sözcükler eriyiverir anaforunda gözlerinin...
ne uzun yolculuklardı yıldızların ötesinde göğe bir delik açılır kaybolurdum; yeni güneşler bulurdum, ne kanadım kaldı ne kolum kapandı gökyüzündeki delik...
yenik düştüm tökezledim; kırıldı dizlerim taşımaz artık yürek beni göğün ötesi, henüz belli değil!...
hey deli yürekli arap atım hep doludizgin koşacak sanırdım seni girmişken içine sonsuzluğun yan gelip yatansın uzatıp boynunu öyle mahzun!
senden sen değil seni seven değil zaman utansın atların vurulma vakti şimdi...
yaşamak şanstı, ölüm hak göğün ötesi belki bir avuç toprak sen göm yere beni üşürken tenim, sıcaklığını isterim...
çek silahını, çek şimdi hemen çiviyi çivi söker, acıyı acı doğrusu, acımadan sevmen
yakalayamadık biz bu hasreti, ayrılıklar seni ürkütmesin alnımın ortasındaki delik ısıtırken evreni yüreğim sonsuza dek serin ki senin eserin...
son hatıram sende kalsın; elimdeki ıslak mendil kanayansa dizlerimdeki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖĞÜN ÖTESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖĞÜN ÖTESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yenik düştüm Tökezledim;kırıldı dizlerim Taşımaz artık yürek beni Göğün ötesi, henüz belli değil!...
Hey deli yürekli arap atım Hep doludizgin Koşacak sanırdım seni Girmişken içine sonsuzluğun Yan gelip yatansın Uzatıp boynunu öyle mahzun!
Senden sen değil Seni seven değil Zaman utansın Atların vurulma vakti şimdi... her acıda ölmek mi lazım zaten acıyı çektirende öldürende sevgili:(( harikaydı saygılar...
Çek silahını, çek şimdi hemen Çiviyi çivi söker,acıyı acı Doğrusu; acımadan sevmen .. Yakalayamadık biz bu hasreti, Ayrılıklar seni ürkütmesin Alnımın ortasındaki delik Isıtırken evreni Yüreğim sonsuza dek serin Ki senin eserin...
çok güzeldi şairim. çiviyi çivi söker, acıyı acı çeker. muhabbetle kalın....
Çek silahını, çek şimdi hemen Çiviyi çivi söker,acıyı acı Doğrusu; acımadan sevmen
::::::::::::::::::::::
Acımadan sevmen;güzel bir dilek gibi duruyor;fakat kesret ve hasret olmadan da vuslatın tadı kıymeti olmaz.Özgün bir anlatım olarak takdire değer...Tebrikler.
Göğün ötesi
Belki bir avuç toprak
Sen göm yere beni
üşürken tenim, sıcaklığını isterim...
duyguların anaforuna kapıldım gönül incisi dizelerle...kutlarım şair kutlarım...
saygılar...selamlar...