Aklıma ne gelsin de kalbime söyleyim diye Uyandırdım gözlerimi olası bir yarına Aşk her vaktin imkanı güçlü bir şiirdi Dostluk uzun soluklu bir hamle Çocuk yiğit bir tazelikti Ben bunları çok çok giyinip soyundum Kadınsa artık sabrımın yetmeyeceği bir hengameydi Havayı toprağı suyu düşündüm bir an Hiç bilmeyi beceremediklerim arasındaydılar Ateş dilimi maşa yapıp tutabildiğim tek yalnızlık değildi elbet Ama oda herkesindi Sonra Sonra sen evet sen geldin içime Elma ısırmış gibi tatlandı ağzım Seni salayım bi içimin ovalarına dedim Nefsime bindirip şahlandırayım kelime kelime dedim Nefes nefese kalan bir sevişmiş gibi Takatimi tüketeyim İşte o sen kimdin Neredeydin nasıldın niceydin Hangi kının içinde kılıçtın Hangi yolun tozu toprağı Hangi çilenin mutlu sonuydun Bilemedim hangi asil soylunun cillop cocuğuydun Yeminle inanılan kutsaldın din gibi Seni uyanma ihtimalimi içimden çıkarıp Davet edecektim kıyamete kadar gelecek herşeyi Hatta kıyameti Ama hala seni söyleyemedim kalbime Çünkü hala aklıma gelmedin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aklıma Gelmedin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aklıma Gelmedin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiri tamamlayan sarı örgü şapka ne hoş. bu tür el örgüsü eserlerine şiir gözüyle bakıyorum. şiirinizi de şapkasıyla hatırlayacağım. tamara diye sultanahmette bir restauranta gitmiştim. bir de tamara isimli rus asıllı bir hanımın boşanma işne bakmıştım. isim çok ilginç. ne demek?