yalnızlıklık şeyhi şeytan olan dergahmış... sayhası tüm gökleri yırtan bir âhmış... beklesen bu kara gökler daha durulmaz... bir zerre lâ’sı mâsivâda bulunmaz...
hindistan...ABD union carbide adlı şirketin bıraktığı kimyasal atıklar... binlerce kişinin ölümüne yolaçtı........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sayha..(feryat) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sayha..(feryat) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı eksikleri söylediğimde bazı arkadaşların tepkisini almama rağmen uyardığım arkadaşlar çok memnun olduklarını bildiriyorlar; fakat bazı konuya dahil olmayanlar ise bana çeşitli vesilelerle sataşıyorlar.
Şimdi : YALNIZLIK ŞEYHİ ŞEYTAN OLAN DERĞAHMIŞ
ŞEYH Mİ ŞEYTAN ,YANLIZLIK ŞEYHİ Mİ ŞEYTAN ,YOKSA
YANLIZLIK; Şeyhi şeytan olan derğah... a mı benzetiliyor.
Ben mısrayı şöyle anlıyorum:
" Yalnızlık,( , ) şeyhi şeytan olan derğahtır."
Şimdi sizi ben de uyarmasam hep böyle devam etmeyecek misiniz? Çok daha önemli bir yerde - benim bir ara düştüğüm gibi- çok daha mahcup olmayacak mıydınız.Bakın bir vigülü unutmak başımıza ne işler açar...
Bu cevabı başıma külah,bedenime hırka kabul ederim. bir şeyi bilinçli yapmak ne güzel ,diğer kelimelere bakarak anlamalıydım, kasten öyle yaptığınızı .
yine de isabet oldu.Oyunun içine el kaide de girmiş oluyor. İham sanatına ben hala eski kafayla bakıyorum. TEBRİKLER VE TEŞEKKÜRLER.
üstat duyarlılığın için teşekkür eder,çalışmalarında başarılar dilerim...virgülü ben sırf o kelimeler grubu anlam karmaşası oluştursun diye kullanmadım...bu bizim edebiytımızda sıklıkla başvurulan bir sanattır...iham sanatı...bir kelime ya da kelime grubunu birden çok anlamını çagrıştıracak şekilde kullanma sanatıdır...duyarlılıgınız için takrar teşekkür ederim...slm...saygı
yalnızlıklık şeyhi şeytan olan dergahmış... sayhası tüm gökleri yırtan bir âhmış... beklesen bu kara gökler daha durulmaz... bir zerre lâ’sı mâsivâda bulunmaz...
hindistan...ABD uniOn carbide adlı şirketin bıraktığı kimyasal atıklar... binlerce kişinin ölümüne yolaçtı........
yalnızlıklık şeyhi şeytan olan dergahmış... sayhası tüm gökleri yırtan bir âhmış... beklesen bu kara gökler daha durulmaz... bir zerre lâ’sı mâsivâda bulunmaz...
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum.Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.