Benimkisi bir haykırış şekli Bir mutlu olma biçimi. Yılların yorgunluğunu, Bekleyiş içerisinde geçen saatleri, Gözlerde başlayan Onun kalbine kadar giden Bir aşk biçimi… Üzeri çıplak kelimelerin ağızdan çıkarken Onun kulaklarına varıncaya kadar duyulan Karşılıksız bir sevgi çığlığı… Huzurunu uzaklarda arayan Ve her zaman ufuğu rahatsız eden bakışları Her dalışta başka hülyalarla birlikte olan Bir mutlu olma biçimi Benimkisi bir haykırış şekli…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYKIRIŞ ŞEKLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYKIRIŞ ŞEKLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benimkisi bir haykırış şekli Bir mutlu olma biçimi. Yılların yorgunluğunu, Bekleyiş içerisinde geçen saatleri, Gözlerde başlayan Onun kalbine kadar giden Bir aşk biçimi… Üzeri çıplak kelimelerin ağızdan çıkarken Onun kulaklarına varıncaya kadar duyulan Karşılıksız bir sevgi çığlığı… Huzurunu uzaklarda arayan Ve her zaman ufuğu rahatsız eden bakışları Her dalışta başka hülyalarla birlikte olan Bir mutlu olma biçimi Benimkisi bir haykırış şekli…
ŞAİRİM;
YAZAN ELLER YAZDIRAN YÜREK DAİM OLSUN. SERLERE SERDAR OLUNUZ.
SAYGILAR
leventbaba tarafından 3/10/2008 2:20:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir mutlu olma biçimi.
Yılların yorgunluğunu,
Bekleyiş içerisinde geçen saatleri,
Gözlerde başlayan
Onun kalbine kadar giden
Bir aşk biçimi…
Üzeri çıplak kelimelerin ağızdan çıkarken
Onun kulaklarına varıncaya kadar duyulan
Karşılıksız bir sevgi çığlığı…
Huzurunu uzaklarda arayan
Ve her zaman ufuğu rahatsız eden bakışları
Her dalışta başka hülyalarla birlikte olan
Bir mutlu olma biçimi
Benimkisi bir haykırış şekli…
ŞAİRİM;
YAZAN ELLER YAZDIRAN YÜREK DAİM OLSUN.
SERLERE SERDAR OLUNUZ.
SAYGILAR
leventbaba tarafından 3/10/2008 2:20:02 PM zamanında düzenlenmiştir.