Hangi kelimenin önce geleceğini bilemedim. Hangi akımı benimseyip ona göre yazacağımı ise düşünemedim... Ne beynime yetişebildim ne kalemime.. Ne defterim yetti Ne de param... Bir yetişememelik alıp gitmişti başını... Hatta ’yetişememeliğe de’ yetişemedim.... Sonra şöyle arkama baktım... Nelere yetişememiştim... Mesela onurlu bir savaşa, Derin, saf duygularla yaşamaya, Babamın zamanına, Annemin sessizce akan göz yaşlarına, Dostumun aşkına, Sevgilimin aldatma hızına, Yeni çağa, Klonlanmış kişiliklere, Otobüse, Trene, Uçağa, Sonra kız arkadaşıma, Aşkıma yetişememiştim...
Sonra yetişemediklerimi bekledim.. Gelmediler... Pes etmedim nüfusu kalabalık listemi daha da kabartarak beklemeye devam ettim.. Kimler yoktu ki bu bekleyişlerde. Eski bilyelerim vardı mesela... Sonra tamamlayamadığım cümleler, Tanımadığım insanlar, Tanışacağım insanlar, Yaşayacağım aşklar, Kıracağım kalpler, Her kış göç eden kuşlar, Yitip gitmiş beşerler, Dedemler, Ninemler, Banyo sonrası el öpmeler, Duvarın arkasında saklanan çocuklar, Geçmişteki mutluluklar, Yetişmiş bir insan rolünde bulunanlar, Bir rol de bana yakıştırmaya çalışanlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETİŞEMEDİKLERİM VE BEKLEDİKLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETİŞEMEDİKLERİM VE BEKLEDİKLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne diyebilirim ki şimdi yürekten kutlarım harikaydı büyük bir beğeniyle okudum ve sonu gelmesin istedim çok akıcı ve başarılı bir çalışmaydı papatyalar yüreğinize:) başarılarınız daim olsun
bizimde hep öyle olur
benimde
hep birşeylere geç kalırım..
çok hoş şiirdi
beni anlattı sanki..
tebrikler...