(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmadı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmadı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çekilen bu çile ve ızdırabın sonunda gelecek dokuz ışıklı meşalesinin aydınlattığı mutlu yarınlar bizimdir Suat abim. Allah yar ve yardımcımız olsun. Hüzünlü de bu anlam dolu muhteşem şiirinizi ve usta kaleminizi yürekten kutluyorum tepriklerimi bırakıyorum.
Olmadı. Acaba olması için çabamız yeterli mi değilmi. Yoksa vuslat zamanı gelmedi mi. Değerli gönüldaşım, dost kalem, gerçekten çok hoş güzel bir eser ortaya koymuşsun. Güzel günlere güzel eserlerle diyorum. Saygı ve selam yolluyorum.
Zamanı erken mi geç mi bilemem. Olmaması için dilek dilemem. Dostlar ağlar iken asla gülemem. Söze ta yürekten girdim olmadı. -Ateştürk-
İnsanız hayatımızda zor meşakkatli zamanlar olacaktır elbette yüreğimizde ki tertemiz duygularımız tükenmesin yeter ki... Acı çeken insan her zaman diğer insanlara göre daha güçlüdür her karanlığın ardından mutlaka bir güneş doğar acıyı çekmezsek mutluluğun kıymetini nasıl bilecektik sevgili Suat abim ... Kaleminize güzel yüreğinize sağlık saygılarımla..