Hiçbir Cümleye Sığamayacak Kadar Uzun, Hiçbir Kelimenin İfade Edemeyeceği Kadar Derinsin İçimde.. İşte sevgilim sen busun bende... Düğüm düğüm görülsede seni çözmek kolay değil, bilirim desende, birtek ben çözerim bendeki düğümleri. birde sen, bilirsen bendeki sevgini eğer..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDEKİ SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDEKİ SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir kısa..., Oysa., içeriğinden koca bir roman çıkar.. Ve bu kısa şiir., ancak bu kadar mükemmel anlatılır.. Ruhumu dinlendirdin şairem, Allah senden razı olsun.. İyiki varsın., hep var ol, hep sağ ol, hep mutlu ol inşallah.. ___________ Selamımı almayı unutma..
Hiçbir Cümleye Sığamayacak Kadar Uzun, Hiçbir Kelimenin İfade Edemeyeceği Kadar Derinsin İçimde.. İşte sevgilim sen busun bende... Düğüm düğüm görülsede seni çözmek kolay değil, bilirim desende, birtek ben çözerim bendeki düğümleri. birde sen, bilirsen bendeki sevgini eğer..
Melegim. canım ablam. bu ne güzel bir siir.. yureginize gam keder gelmesin çok güzel bir şiir içinizdeki bu guzel sevgi hiç bitmesin hocam yüreğiniz vaat olsun selam ve sevgiler olsun. O kocaman dost yureginize iyi geceler diliyorum. Saygilariml..
Sağlık
Selam ve Dua ile..