Yarın bayram evlat... sen yoksan yanımda, Bayram olsa da olmazsada kimin umurunda..
Dün gece rüyalarımın prensiydin evlat... HAsretliğim diz boyu sana, yangınlar yüreğimde, Ana yüreği işte dayanmıyor ayrılığa.. ilkdefa çok uzaklara yolcu ederken seni, koptu içimde fırtınalar, Bir duyan gören olabilseydi, Yüreğimdeki fırtınayı ,arşa değerdi belki başı.. Dün gibi gözlerimin önünde gidişin, veda ederken, Annem... diye sarılışın, hala dopdolu içim, hatırladıkça Bulutlar kaplar gökyüzünü, yağmur olup yağar gözlerimden, o gün yer gök ağladı, Bir ananın evldından ayrılışına ortak olurcasına gözyaşlarına eşlik etti. Gittin ya evlat; Sığamadım ... sığmadım hiçbir yere dar geldi İstanbul sokakları..
Yarın bayram evlat... sen yoksan yanımda, Bayram olsa da olmazsada kimin umurunda..
Alışamadım gurbette oluşuna. Ana yüreği coşuyor ara sırada olsa . Ülkemde yarın bayram , herkes kucaklaşır eşi dostuyla, Bense hasretim sana evlat ... Bayram olsa da olmazsada kimin umurunda..
Hani derler ya, " dağ ardında olsun taş altında olmasın", sesini duyduğumda, nefesini hissetiğimde büyük tesellim benim buda. Sabır veriyor mevlam.
Yarın bayram evlat... sen yoksan yanımda, Bayram olsa da olmazsada kimin umurunda..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIN BAYRAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIN BAYRAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
melek ablaaaam nasıl unutmuşum ben sizi ah bana ah..kızıyorum bazen kendime yetişemedim belkide o kadar yorumların arasında kalıyorum ki bazen kendimi bile unutuyorum melek abla kusuruma bakmayın....? yine dokunmuşsun figan feryat birazda hüzün .evet kimin umurunda bayram adı bayram, gelsinler de bizim içimizdeki bayramları görsünler..selam ve sevgiler yolluyorum o kocaman dost yüreğinize saygılarımla efenim.iyi bayramlar kalın sağlıcakla .....
Alışamadım gurbette oluşuna. Ana yüreği coşuyor ara sırada olsa . Ülkemde yarın bayram , herkes kucaklaşır eşi dostuyla, Bense hasretim sana evlat ... Bayram olsa da olmazsada kimin umurunda..
Çok teşekkürler kardeşim. En yakının hele evladınuzakta yanında değilse bayramlarda hüzünleniyo insan. Sizinde bayramınızı kutluyorum Nice bayramlara canlarımızla nşallah.
Çok teşekkürler kardeşim. En yakının hele evladın uzakta yanında değilse bayramlarda hüzünleniyo insan. Sizinde bayramınızı kutluyorum Nice bayramlara canlarımızla nşallah.
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Yarab bu bayram günü hürmetine Türk islam alemine birlik ve beraberlik nasip eyle.Türk İslam aleminin uyanışına ve dirilmesine vesile olması dileklerimle bayramınız Mübarek Olsun. Bahattin Tonbul
çok teşekkür ediyorum. yorumuna. Benim evladım yurtduşında çalışıyo evli gelemedi . geçen ay gelmişlerdi ama , bayram olunca duygu seli oluyo anne evlatlarını yanında istiyo özlemler duyuyoruz. Bende özlemimi böyle dile getirmeye çalıştım kardeşim. Büyük küçük farketmiyo evlat olunca . Allah Kimseyi evladına hasret bırakmasın. Selam ve saygılarımla. İyi bayramlar diliyorum.
Canım çok teşekkür ediyorum. yorumuna. Benm evladım yurtduşında çalışıyo evli gelemedi . geçen ay gelmişlerdi ama , bayram olunca duygu seli oluyo anne evlatlarını yanında istiyo özlemler duyuyoruz. Allah Kimseyi evladına hasret bırakmasın. Selam ve sevgilerimle. İyi bayramlar diliyorum.
MERHABALR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÖNCELİKLE BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE TEBRİK EDERİM..HER ZAMANK GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .NİCE MUTLU VEDE UMUTLU BAYRAMLARA..SELAM VE SAYGIMLA
MERHABA… DEĞERLİ KALEMİNDEN HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ,YİNE ÖZEL,YİNE GÜZEL, ÖRGÜSÜYLE, KURGUSUYLA, DÜŞÜNCE VE ANLATIMIYLA, HİSSEDİŞ VE DUYGU YOĞUNLUĞUYLA, ŞEKİL VE GÖRÜNTÜSÜYLE VE BÜTÜN GÖRKEMİYLE HARİKA BİR ESER GELMİŞ.BİZ DE SEVEREK VE BEĞENEK OKUYOR KUTLUYORUZ, YALANSIZ, RİYASIZ, HİLAFSIZ. AYAKTA ALKIŞLIYORUZ. GÖNLÜNÜZE ÖMRÜNÜZE BEREKET. KALEMİN KAVİ, MÜREKKEBİ BİTİMSİZ,YAZDIĞI ŞİİRLER BENZERSİZ OLSUN. O KALEMİ TUTAN ELLER MUTLU VE HUZURLU UZUN YILLAR YAŞASIN. BAYRAMLAR DOSTLUĞUN,KARDEŞLİĞİNİN VE AKRABA İLİŞKİLERİNİN GÜÇLENDİĞİ, MÜSTESNA GÜNLERDİR.BU VESİLE İLE KURBAN BAYRAMINIZI TEBRİK EDİYOR, NİCE BAYRAMLARA, SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE,HEP BERABER, ULAŞMANIZI NİYAZ EDİYORUM.ALLAHA EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN.
Çok teşekkürler üstadım. Oğlumu yurtdışına çalışmak üzere 7 yıl önce yolcu ederken yaşadığım o zamanki duygularımın dizelere yansımasıydı. SElam ve saygılarımla.