ölüm rengi bir hayat sunuldu yaşıyorum... sığamam ki iki metre kareye taşıyorum...
bana sergilerin güzelliğinden bahsetmeyin yergililerin kırılganlığından övgülülerin asilliğinden cehennem sütunlarının asiliğinden bana adı yitik kadınlardan bahsetmeyin...
mesele ne küfredişi yok olası bir adamın ne de kurtuluşu helalden bir haramın...
mesele meydanda kalmış orduların af dilenişi mesele kurtarılamamış kudüsün direnişi bana bilmediğimden bahis vurmayın gidin Allahaşkına bırakın idrakimle baş başa...
sorgulanmamış silsileler kadar kirli mi bakışınız çekin bakışlarınızı sürün boş arşa...
tutun ellerimden atın en zeminsiz kuyulara ve gidin kayıplarımı arayacağım...
beni kayıplarımla baş başa bırakın kilitli kapılar benim silinmiş yazılar benim son bulmuş hayatlar benim terk edilmiş virane yerler de benim ve sonsuz idraklerin debdebesi de...
vurulmuş kanatlar yanan ocaklar sarılmış yaralar kanan çocuklar yetim lisanlar masum sular suçlu yok her biri masumdular...
zamanın dabbesi bana bırakın kayıplarımın arasında kaydı... vardım evvelden helak yok saydı sesim bile hemen orada yoktaydı duymadınız...
fuhşi hayatların yetim bebesi küllüğe barındırılmış bir duman sesi yarım bırakılmış şarap şişesi sarhoş olmadınız yahut belli değil raddesi...
bana sükunetten bahsetmeyin göz yaşının sebeplerinden tarihin hesabı asra kesilmiş asır ise bir an içine sinmiş bana zaman leşlerinden bahsetmeyin...
şaheser yaratan kutup kuşlarının soğuğa ne vakit kanat çırptığı ne vakit anka kesildiği zümrüde bana uçamayan beyaz güvercinlerin hastalığından susun...
fani kitaplarda yazanlar hayatı sorgular olmuş hayatta yaşananlarsa mezarda haşa...
ahkamı belli makamı belli yağmur tanelerinin atıldığı ellerden düştüm ben düştüm...
kışı getirene kadar bekleyecek yazı kaybedene dek eriyecek gidin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tutsak krallık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tutsak krallık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.