Yüreğimde yangınlar yoksun yanımda, Bütün can dediklerim , akan kanımda Beklerim yollarını gelmez canım da, Canım yanımda yoksa bayram mı olur - Sıladan uzakları dilemiyorlar Yürektedir yangınım bilemiyorlar, Nice bayramlar geçti gelemiyorlar, Kanım yanımda yoksa bayram mı olur.. - Şİmdi uzaklardasın ne yapım aşı, Sevdamızın büyüsü yakıyor başı, Sevgi yumağı idik çatmadık kaşı, Yarım yanında yokken bayram mı olur. - Aynaya baktığımda kendi yüzümde, Seni görürüm yarim, kendi gözümde, Her nefes alışımda ,sana sözümde, Yarım yanımda yoksa bayram mı olur, – Kapatmışlar yolları şaşırmış alim Sevdiklerim uzakta ben nasıl kalım, Dayanacak gücüm yok gelmedi zalim! Yarim yanımda yoksa bayram mı olur.
20.09.2015 - Melek DÖNMEZ
Not: Hayırlı Bayramlar diliyorum Yarım: Canımın bir parçası anlamında yazılmıştır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKSAN BAYRAM MI OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKSAN BAYRAM MI OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bayramınız mübarek olsun melek ablaaam çok güzel di şiiriniz, ah bu bayramlar..? insan tabiki sevdiklerinle olmalı Yoksa tadı olmuyor bayramların bir tarafı kırık gibi duruyor, gönül isterdiki hepsi de gelsin ama olmuyor canım ablam. Olmuyor, yüreğinize sağlık selam ve sevgiler yolluyorum o kocaman dost yüreğinize efenim Saygılarımla iyi geceler diliyorum..
Merhabalar efendim.Kutlarım, değerli kalemini, ve bu güzel eserini.Gönlün abad olsun. İlhamın daim,kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun.Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal.
Malesef üstad. her güzellik bir arada olmuyo. Mutlaka eksiklermiz oluyo. arıyoruz tabiki sevdiklerimizi bayramlarda özel günlerde en azından yanımızda. Benim de oğlum gurbet elde gelemiyo buruk geçiyo işte . Çok teşekkürler yorumunuza Selam ve saygılarımla.
Sevdiklerim uzakta ben nasıl kalım,
Dayanacak gücüm yok gelmedi zalim!
Yarim yanımda yoksa bayram mı olur.
tebrikler değerli kalem...