Buram göğüs kafesi ve altında çırpınan bir kuş var Vakti geldimi Uzaklara anlatamayacağım kadar uzaklara uçar. Baban diyorum, baban Melinda O’nun kalbi meleklerin yanında.
Daha önce de söylemiştim Peri kızlarının ülkesi değildi ülkemiz Karanlık dehlizlerden geçiyoruz, ürkütücü Ellerin ellerimde benimse dudaklarım yalım Tutuşturdu saçlarını Ah! Ateşler içinde, yanıyorsun Melinda.
Öyle masum ki yüzün, Soran gözlerle bakıyorsun şimdi yüzüme Böylesi kötü yazgıyı bir çocuğa Tanrı yazmaz Bu işin içinde başka bir iş var Açıklanası bir durum değil.
Baban diyorum, baban Melinda Deli mavi gözlerine bakıp sana meleğim diyemeyecek Baban dönmeyecek. Seni O’nun gibi omuzlarımda nasıl taşıyacağım? Omuzlarım yorgun ve çökük
Sonrası Birlikte yaşamak, nemden kirpik dökümü zamanları Kaçan uykuları kovalama oyununu. Güzel bir ülke çizmek resimlerde, sevdiğin gibi Peri kızlarının ülkesini. Gamzelerimizi sıyırıp geçecek yarım bir gülüş Bu kederi hangi yorgan örtecek Hep bir yanımız kalacak eksik
Sarı saçlım, kıvırcık kederim benim Emanet gözyaşım, çiçeğim Melinda
//Şimdi gözlerini kapat Babanı hayal et Gel bana sarıl.//
Bu telkin ne kadar işe yarar bilemiyorum.
Baban diyorum, baban Melinda Elinde bir yıldız, alnında nişanesi hilalin Omuzlarında yükselen bayındır bir ülke Şafaktan önce Gelecek rüyalarına öpecek saçlarından Kalacaksın aydınlıklar içinde Baban bir milletin kalbinde yaşattığı Işıktan kahraman.
//Sıradan değil bu yağmurlar Üstümüzde Melinda’nın gözyaşları var.//
Şiirimi seslendiren can suyu veren Ahmet Ormancı’ya sonsuz teşekkürlerimle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MELİNDA(Benim Kızım) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MELİNDA(Benim Kızım) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zor günler yaşadığımız şu dönemde her hücresini ayrı ayrı dağladı yüreğimi şiiriniz.Acı bu kadar net nasıl çizilebilir,ancak yaşanırsa.Hepimiz iliklerimize kadar bu acıyı yaşıyoruz.Gecenin bu vakti çok ağır geldi bu şiir benliğime.Umutlu yarınlara dair şiirlerde karşılaşmak dilek ve duası ile.
Aslında eylülü bekliyordum ince hüzünlere dokunan şiirler okuyup yazacaktım.Ama başka vurdu eylül,sel sularının altında kaldı şiirler.Güzel günlere erelim inşallah.
Sarı saçlım, kıvırcık kederim benim Emanet gözyaşım, çiçeğim Melinda //Şimdi gözlerini kapat Babanı hayal et Gel bana sarıl.//
Bu telkin ne kadar işe yarar bilemiyorum.
şiir mükemmel seslendirme de ahmet hocaya sonsuz saygılar. yüreğinize sağlık kutluyorum sizi ve şiirinizi efenim.. selamlar ve sevgiler dost yüreğinize saygılarımla ..
ne kadar hüzünlüydü; okurken gözlerim yaşardı, eminim bir çok okuyucu benim gibi hissedecektir ki bunu başarabilmek ustalık işidir kaleminizi tebrik ediyorum
Ruhu şad olsun aziz şehidimizin.
Saygılar.