Bir kadını asla bekletme. Seveceksen sev Göreceksen gör Söyleyeceksen söyle Dinleyeceksen dinle Aşık olacaksan ol Evleneceksen evlen Bekleyeceksen bekle ama asla bekletme. ...
Kadınlar beklemeyi bilmez Sevmiyor sanar Görmüyor sanar Söyler sanar Dinliyor sanar Aşık sanar Evlenir sanar Bekler sanar
Kadınlar dünyanın en masum varlıklarıdır. Ne olur bu masumiyeti bilerek hareket edelim
Ezmeyelim Üzmeyelim İncitmeyelim Bekletmeyelim
Çünkü onlar beklemeyi bilmez bekletmeyi bilirler :)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir kadını asla bekletme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir kadını asla bekletme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; “BİR KADINI ASLA BEKLETME” isimli şiirinizi beğendiğim, 5 puan gönderiyorum. Şiire öz duyarlılığınızı kutlarım. ..........: "TURAN’DA ÇAKAN ŞİMŞEK" isimli şiir kitabı (Kadirli Matbaası 1964 – Kadirli) .... Sevdasıyla.... Saygı ve selamlar...
“BİR KADINI ASLA BEKLETME” isimli şiirinizi beğendiğim, 5 puan gönderiyorum.
Şiire öz duyarlılığınızı kutlarım.
..........: "TURAN’DA ÇAKAN ŞİMŞEK" isimli şiir kitabı (Kadirli Matbaası 1964 – Kadirli) .... Sevdasıyla.... Saygı ve selamlar...