இܓ♥ EY TÜRK KARDEŞİM ve EY KÜRT KARDEŞİM .. ! .. ;) .. இܓ♥Şiirin hikayesini görmek için tıklayın இܓ
Erê dilo yeman yeman Koçgîrî başladi harba Sesî gîttî şarka garba îkî ordu asker geldî Dayanamadi bu darba இܓ Erê dilo yeman yeman Çiyan girto berf û dûman Mera bişîn şahê merdan Ew dermanê hemû derdan இܓ Ovacigin aşîretî Zapteyledî memleketî Gerîden îmdat gelmedî Hozat çekmedî gayretî இܓ îkrar verenler elmaya Zülfîkari murtezaya Gerîden teller çektîler Bîz uymayiz eşkiyaya இܓ Erê dilo yeman yeman Çiyan girto berf û dûman Mera bişîn şahê merdan Ew dermanê hemû derdan இܓ Gotin: Elîşêr Muzîk: Aşik Fezaî இܓ Xwişka Zozan இܓKoma ÇİYA இܓ- YouTube Koma Çiya - Xwişka Zozan you to be ile ilgili video▶ 3:47 www.youtube.com/watch?v=RHgXat8YrAo 7 Eyl 2011 - rihakurd tarafından yüklendi Koma Çiya Xwişka Zozan .... Şehid Ali Temel-Xwişka Zozan (Akademiya Mahsum Korkmaz 1992 ... இܓ Gel Gidelim Yâre Doğru ;) இܓ şafağın yüzerken o nazlı sancak gölgesi bir keyif çatan sağolsun geç vakit ufukta kaybolur ancak yarın yine doğar batan sağolsun இܓ kim duyar ki dağdan özge çağrını rüzgara verirsin orda bağrını memleket dindirir türlü ağrını uğruna kurşunun atan sağolsun இܓ meyva ve ot verir ayran özetir deryayı balıklar ile bezetir yukarda allah var bizi gözetir çorbamıza tuzu katan sağolsun இܓ o senin sorunun hisse nemize deyip benzemeyiz vahşi domuza devleti vatandaş omuz omuza tertemiz kalbimiz yatan sağolsun önce dost arkadaş kisve bürünür taşlama başını havlar ürünür o enik paçana gayrı sürünür ufacık kusurun hatan sağolsun இܓ muine pay oldu milletin azık mağdur arşa değer yediği kazık darbe görmedikçe aymıyor yazık tahtası kalası latan sağolsun இܓ tarlanı bağını bahçen ekerek evlada bırakmak ülke tek erek severek pazara bile çekerek ehven bir bedele satan sağolsun இܓ nice karakolun harcı kavladı kim bir çalı çırpı kodu avladı ne mutlu sevinçli her bir evladı devleti var olsun vatan sağolsun.. இܓ *Hüseyin DemirCAN* இܓ இܓ Gülümse anne - ;) இܓ Murat BAŞARAN இܓYouTube gülümse anne youtube ile ilgili video▶ 4:33 www.youtube.com/watch?v=hdANe2gSSB8 31 Eki 2007 - ceylin44 tarafından yüklendi Bu vatan, toprağın kara bağrında Sıradağlar gibi duranlarındır; Bir tarih boyunca, onun uğrunda Kendini tarihe ... இܓ Dinle ahu zarım , இܓ Buraları zemheri sığınağı ,etrafım duvar .. Hata yapar insandır, இܓ Hata da ısrar isyandır. இܓ af .. இܓKISSADAN HİSSE இܓ Otlakların birinde bir öküz sürüsü yaşarmış. Çevredeki aslan sürüsünün de gözü öküzlerdeymiş. Ancak, öküzler saldırı anında bir araya geldiği zaman, aslanların yapacak bir şeyi kalmazmış. Bu yüzden küçük hayvanlarla beslenmek zorunda kalan aslanlar, iyi beslenememeye başlayınca bir çare düşünmüşler. Topal aslan yanına bir iki aslanı da alarak, beyaz bayrak çekmiş ve öküz sürüsüne yanaşmış. "SUÇ HEP O SARI ÖKÜZ’’DE..." Öküzlerin lideri Boz Öküz ve yanındakilere tatlı dille konuşmaya başlamış: "Saygıdeğer öküz efendiler. Bugün buraya sizden özür dilemeye geldik. Biliyorum bugüne kadar sizlere zarar verdik. Ama inanın ki, bunların hiçbirini isteyerek yapmadık. Bütün suç hep o Sarı Öküz’’de. Onun rengi sizinkilerden farklı ve bizim de gözümüzü kamaştırıyor, aklımızı başımızdan alıyor. Biz de barışseverliğimizi unutuyor ve saldırganlaşıyoruz. Sizle bir sorunumuz yok. Verin onu bize, siz kurtulun, yine barış içinde yaşayalım." Boz Öküz ve heyeti bu sözler üzerine aralarında tartışmış ve teklifi haklı bularak, Sarı Öküz’’ü vermişler aslanlara. Bir tek Benekli Öküz karşı çıkmış ama kimseye derdini anlatamamış. "AFERİN SİZİ KUTLARIZ!" Bir süre sonra aslanlar yine aynı yöntemle gelip, bu kez Uzun Kuyruk’’u istemişler: "Gördünüz mü ne kadar barış severiz. Sizi de kararınızdan dolayı kutlarız. Ancak, şu sizin Uzun Kuyruk var ya, kuyruğunu salladıkça nereden baksak görünüyor ve aklımızı başımızdan alıyor. Size saldırmamak için kendimizi zor tutuyoruz. Oysa sizler normal kuyruklusunuz. Verin onu bize, bu konuyu kapatıp, barış içinde yaşamaya devam edelim." Boz Öküz ve heyeti, Uzun Kuyruk’’u teslim etmiş, yine Benekli Öküz karşı çıkmış. Uzun Kuyruk, aslanların pençesi altında can vermiş. "NEREDE KAYBETTİK BİZ BU SAVAŞI?" Bu olay sürekli tekrarlanmış, her seferinde farklı bahanelerle. Sonunda öküzler zayıflamış, aslanlar küstahlaşmış. Artık, hiçbir bahane ileri sürmeden, doğrudan müdahale ederek, "Verin bize şunu, yoksa karışmayız" demeye başlamışlar. Birer birer aslanların pençesinde can verirken, Boz Öküz ve birkaç öküz kalmış geride. İçlerinden biri liderlerine, "Ne oldu bize, nerede kaybettik biz bu savaşı? Oysa, vaktiyle ne kadar güçlüydük" diye sormuş. Boz Öküz, Benekli Öküz’’ün sözlerini hatırlayarak, gözleri nemli "Biz" demiş, "Sarı Öküz’’ü verdiğimiz gün kaybettik bu savaşı.." இܓ இܓ İmparatorluğa Mersiye (Biz Neyledik ...இܓABDULLAH Işılak-இܓ abdullah ışılak biz neyledik you to be ile ilgili video▶ 6:08 www.youtube.com/watch?v=TLWDJaSNj98 9 Haz 2011 - Mümtaz Aktaş tarafından yüklendi Bin yıl oldu toprağına basalı Hayli oldu kılıçları asalı, Bülbüllerin onun için tasalı, Sazlar kırık,ayar tutmaz telleri, Biz ... Bu sayfayı 11.09.2015 tarihinde ziyaret ettiniz.
***♥........இܓ......♥.....
************•ƸӜƷ• ***********(((◠‿◠))) ***********..>’)(’<... ♥ Merhaba . ;) இܓ ♥ இܓ .. Yaşananlar mı yazılıyor, yazılanlar mı yaşanıyor .. ? .. ♥ இܓ ’ Eledim eledim .. ’ Ne Kürdistan, Ne Türkistan , Olsun sadece Gül’istan .. ;) இܓ .. çünkü ,’ Müslümanların kalbi GÜL (s.a.v.) kokar. ’ ALLAH iyiliğinizi versin ben daha size ne deyim.. ! ’Hepimiz KARDEŞİZ.. Bu öfke ne diye... ? ’ ’Dağlar oyy oyy ! Yollar oyy oyyy!... Kardeş oyy oyy ! ’ *VedDUA*♥இܓ இܓ Hayranım vesselam Hem haddini bilene Hem de Rabbini bilene.. ! இܓ இܓ Tatlı Tatlı Yaşlı Bir Adam Şarkısı - ;) இܓ YouTube yaşlı bir adam ile ilgili video▶ 2:27 www.youtube.com/watch?v=ESI76cg19Pw 3 Şub 2013 - Okul Şarkıları tarafından yüklendi çocuk şarkıları, okul şarkıları, çocuk şarkıları dinle, bebek şarkıları, ingilizce çocuk şarkıları, okul öncesi çocuk şarkıları .. |
DÜŞÜNDÜRÜCÜYDÜ
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile...