Gözlerimin bebeğisin Üsküdar! Kavuşamadığımız sevgili gibi Asla! hasretine dayanamam Öyle güzelsin ki; sana kıyamam.
Sevdaların bir başkadır Üsküdar! Doyumsuz güzellikler gibi Sana dokunamam temiz aşklar gibi Sen anlatılmaz, yaşanırsın Üsküdar!...
Sokakların Târih kokar, Câmii’lerin nurludur Sultanları, paşaları, bağrında yaşatansın Âziz’ler Ahmed’ler, daha niceler Sana Duacıdır; sana minnettar Üsküdar!...
Sarayların köşklerin var, nazlısın Üsküdar! Sana gıpta ile bakar herkes, gururlan Lâl olmuş diller, suskun, konuşmaz Sana gönül çiceklerimi açtım, kokla Üsküdar!...
Batan güneşin bir başkadır Üsküdar! Seyreyle doya doya Salacak’tan Sevdamız, anılarımız, kız kulesi Yakamozları sana bıraktım, okşa Üsküdar!...
Sen sebepsin; seni çok sevdim Üsküdar Yollarına bakıyorum; gözlerim donuk, yaşlı Ah! ümit dolu gençliğim, mevsimlerim öldü de Ne sevdâm bitti, ne sana özlemim Üsküdar!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
♥ Üsküdar Sevgisi ♥ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
♥ Üsküdar Sevgisi ♥ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen sebepsin; seni çok sevdim Üsküdar Yollarına bakıyorum; gözlerim donuk, yaşlı Ah! ümit dolu gençliğim, mevsimlerim öldü de Ne sevdâm bitti, ne sana özlemim Üsküdar!...
son derce güzel bir şiirdi . geçmişi yaşatan hatırlatan harika bir şiirdi. şimdi üsküdarda olmak vardı. geçmişle yüzleşmek için kalemine sağlık değerli şiir dostu. tebriler.
Üstad Necip Fazıl (Allah rahmet eylesin) Her akşam camlarında yangın çıkan Üsküdar./ Perili ahşap konak, koca bir şehir kadar... diyor Canım İstanbul şiirinde. İstanbul Türk'ün yazgısı ,sevdası, düşü ,her şeyi.. tebrikler. İstanbul'u sevmememk elde mi!?
Bence aşıkların ve şairlerin başkentidir üsküdar..Kız kulesi ve galata kulesenin selamlaşmasını yakalamak için beklerdim..Hani gece olunca şiir yazacağım ya.. Hep düşünürdüm üsküdarı benim kadar seven biri varmı diye? Bu sevgimi şiir haline getirmeye çalıştımsada her defasında bu değil dedim ve yeni bir şiir yazmaya çalıştım..Hiç birini beğenmedim yazdıklarımın..Başarılı olamadım açıkçası.. Fakat bu güzel şiiri sevdim, meğer benden daha çok seven biri varmış üsküdarı..Çok çok tebrik ediyorum sizi.. Ve kocaman öpüyorum üsküdar sevginizi ve yüreğinizi.. Slm olsun
Sarâyların köşklerin var, nâzlısın üsküdar! ... Sana gıpta ile bakar herkes, gururlan, Lâl olmuş diller, suskun, konuşmaz; Sana gönül çiceklerimi açtım, kokla üsküdar! ...
Uskudarimiza yazilmis ne guzel bir methiye siir.
uzun yilla roldu, bir kere gitmistim oraya ve harika bir gorunumu vardi, ama yillar oncesi. Simdide o guzelliginden bir sey kaybetmemistir sanirim.
bu guzel duygulariniza ortagim. Istanbulumuzun her yeri bir ayri guzellikte
Çok güzeldi sevgili Semiramis en sonunda dediğim gibi İstanbul'u dizelerle seveceğim galiba..Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Yollarına bakıyorum; gözlerim donuk, yaşlı
Ah! ümit dolu gençliğim, mevsimlerim öldü de
Ne sevdâm bitti, ne sana özlemim Üsküdar!...
Hayatımı seninle yaşadım Üsküdar!
Çocukluğum, arkadaşlığım, gençliğim
Sevmenin tadını... ayrılığın acısını
Sana bakıpta ağladım ağladım Üsküdar
son derce güzel bir şiirdi .
geçmişi yaşatan hatırlatan harika bir şiirdi.
şimdi üsküdarda olmak vardı. geçmişle yüzleşmek için
kalemine sağlık değerli şiir dostu.
tebriler.