(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEN ÖPEMEDEN DALGALARMI ÖPTÜ YÜZÜNDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEN ÖPEMEDEN DALGALARMI ÖPTÜ YÜZÜNDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu fotoğraf,"İnsanlık duygularının iflasının" resmi olarak yıllarca unutulmayacak. Duyarlı yüreğin,destansı isyanı dizeler. "Günün şiiri " olmalıydı bu şiir.Kutlarım duyarlı yüreğinizi.Sevgiyle...saygıyla..
içim yandı be abim o kocaman yüreğine bu acıyıda yükledin hiç ama hiç yazmasın inşallah bundan sonra kalemler böyle bir acıyı yüreğin varolsun çocuklar ağlamasın saygımla
Bu resim yıllarca hafızalarda kalacak unutulmayacak birçok insana tokat gibi geldi özelliklede Suriyelilere yardım yapılmasından rahatsızlık duyanlara.İnsan olmaktan utanır olduk şaşırıyoruz şok oluyoruz inanamıyoruz savaş görüntülerinden.Rabbim alıştırmasın sıradanlaştırmasın böyle olayları.Doğru ve elbette duygulu ifadelerle yazılmış paylaşıma teşekkürler
Umuda yolculuğunun hazin sonlarından biriydi, karaya vuran Aylan bebeğin resmini çekip paylaşmasaydı bir muhabir belki de unutacaktı çoktan balık hafızalarımız. Şimdi bir tekne faciası duysak Aylan bebeğin cansız bedeni gözümüzün önüne geliyor. Duyarlı yüreğinize sağlık şair, şiir ve yorum çok güzeldi kutlarım. Saygılar...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; USTAM BU RESİM BENİ ÖOK ETKİLİYOR..ŞİİRDE HARİKAYDI..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR ŞİİRDİ..HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN..SELAM VE SAYGIMLA..
BÜYÜK İNSANLIK UTANSIN BAŞKAN OLANLAR UTANSIN ÜLKEYİ BU HALE DÜŞÜRENLER UTANSIN SARAYLARDAN OTURUP MAZLUMUN ÖLÜMÜNE SEBEP OLAN UTANSIN İNSANLIK ÖLMÜŞ OY DERDİNE DÜŞEN AK SARAYIN YEZİDİ UTANSIN ÖZÜNE SAĞLIK ÜSTADIM
Seyit Kazım tarafından 9/14/2015 6:42:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir utancın destanı. Bu tüm insanlığın utancı. Vebalini taşıyanlar zevk-ü sefa içinde saraylarda köşklerde yaşıyor. Güzel bir destan, güzel bir şiir. Tebrikler, başarılı eserlere diliyorum. Saygı ve selam yolluyorum.
Ayhan hocam icimiz kan ağladı bu çocuğa evet insan kendinden utanıyor sayın cumhur baskani da söyledi kendimden utanıyorum dedi. Ama çare dergi ki utanmak bir daha olmamasını sağlamak daha da güvenliği artiril böyle olayların olmamasini saglamak devletcilik bunu isaret ediyor sen tut doldur bu insanlari ulkeye birak kendi baslarina her tarag doldu hirsizlik haydutluk kapkac aclik sefaler hastalik fuhus evlenme vadi ile kandirilan turk gencleri carpip kacmalar.. allah sonomuzu hayir eylesin iyi gunlerde olmadigimizi hissediyorum..? Güzel bir eser okudum başınızı agrittim affinza sığınıyoruz hocam yureginiz hep var olsun. Annenden once dalgalarmi optu yuzunu cocuk cok guzel ve masum bir ifade kutluyorum efendim yureginizi.. saygilarimla..
Şahane bir serbest vezin şiiri okudum/dinledim. Anlam doluydu ve anlatımı mükemmeldi. Duyarlı yüreği ve değerli kalemi candan Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla. Nice böyle anlamlı ve güzel şiirlere…
Duyarlı yüreğin varolsun değerli ustadım gerçekten insanlığı utandıran bir durumdu küçük bebenin yüzünü dalgaların öpüşü güzel ve anlamlı bir şiirdi teprilerimi sunarım saygılarımla
Merhabalar efendim.Eser güzeldi Her zaman ki tad ve kıvamında Okuduk,kutladık ve alkışladık yazan yüreği Gönlüne,ömrüne bereket. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın