(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar efendim.Eser güzeldi Her zaman ki tad ve kıvamında Okuduk,kutladık ve alkışladık yazan yüreği Gönlüne,ömrüne bereket. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
yürekler hep sancılıdır yürekler hep sevinçlidir yürekler hep çırpınır yürekler yalancı olabilirmi onu bilmiyorum . ama benim bildiğim yürek te önce sevgi başta gelir. saygısız olmaz zaten.aşk evet aşk ta olmalı aşk olmadan hiç bir şeyin tadı tuzu olmaz.. şiiriniz çok güzel olmuş değerli kardeşim,ah yüreği yaralı kardeşim sizin yüreğiniz sevgi dolu iyilikler dolu şiir dolu buna eminimsağlıcakla kalın sevgilerle kalın hoşcakalın değerli hocam değerli gönül dostum saygılarımla selamlıyorum dost yüreğinizi..kul hüseyin yılmaz benim köylüm benim çocukluk rakadaşım benim canım arkadaşım biraz uzaktan akrabam da olur kendileri onada buradan saygılarımı yolluyorum..
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Bu sitede beni hiç yalnız bırakmayan sizin gibi gönül dostlarım, şair kardeşlerimin hepsini gerçekten çok seviyorum ama kul Hüseyin Yılmaz ozanım ve Hasan Özaydın kardeşim çok özel benim için. Neredeyse bizleri aynı annenin dünyaya getirdiğine inanacağım. İkisini de öyle benimsedim ve seviyorum ki!
benim bacım şiir yazmış bende okurum bu yalancı gönlüyle barışmayan kardeşim ne yapsın bu gönül öyle bir yalancı oluyor ki insana insan ne yaparsa yapsın bir yanı acıyor kimseni gönlü acımasın dileği ile selamlar saygılar benim bacıma
Biliyor musunuz, bazen haklı olmaktan nefret ediyorum. Hattâ çoğunlukla diyelim. Sayfama hoşgeldiniz. Kardeşimin adı da FATİH. Ben koymuştum. FATİHH'LER özel insanlardır. :)
........................ Saygı ve Selamlar...