(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim..Umut varsa yaşam vardır.Şair demişki..(Umut benim havam suyum aşım ve sensin..Senin de umut olsun gözlerinde en zor yerinde olsan da yaşamın) Naçizane bir şiirimden ..Yüreğinize sağlık.UMUDUNUZU YİTİRMEYİNİZ.Sevgi ve saygımla.
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sizi takip ediyorum ama hergün şiir paylaştığınız için hepsine yorum yapamıyorum. Ben görme engelliyim. Özel bir konuşma programıyla bilgisayar kullanıyorum. Siteye bayağı alıştım ama yine de zorluklarım var. Yorum yapmak hayli zamanımı alabiliyor. Bu yüzden hoşgörünüze sığınıyorum. :)
gine bacım üzmüşler galiba umudu bile kesmiş dünyadan ne oluyor anlat bilelim bazı şeyleri takma kafana bu dünya o kadar geniş ki o güzel gönlüne gam gasafet sokma her şey oluruna varır bu güzel dizeleri yazan bacıma sonsuz teşekkür eder saygılar sevgiler selamlar sunarım
Şiirin içindeki duyguyu en iyi şair duyumsar,hisseder, dizelere yansıtır.Umutsuz olma hiç bir zaman çünkü umut ruha iyi gelir.Umut açan bir çiçeğin taç yaprağında, son sürat çarpan kalbin atışında da olabilir.Umuda kelepçe vurulmaz. Umutlar ömrünüzce,her şey gönlünüzce olsun. Tebriklerimle...Sevgi ve selamlarımla...
Merhaba kardeşim.çok güzel kısa bir kısa şiirdi.Umutların tükenmemesi için hayata hep olumlu bakmak ve daima pozitif olmak gerekir.Aslında sen görünüşte çok pozitif görünüyorsun.Yoksa için öyle değil mi.Hiç umutsuzluk çekmeye gerek yok.Bu gün ömrümüzün geriye kalan kısmının ilk günüdür.Bu umutsuzluk , inşallah şiirlerde kalır.Hayatı ,yaşamayı sevmek gerekir. Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.selamlar.
Canım öğretmenim. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sonuçta ben de bir insanım. Her zaman mutlu ve umutlu olamayabiliyorum. Daha doğrusu herşeyi olduğu gibi kabullenip, hayattan bir beklentim olmadığı sürece çok rahatım. Ama hiç umulmadık bir zamanda, güzel bir gelişme olacakmış gibi cereyan ediyor olaylar. Umut devreye giriyor, sonra yine eski hamam, eski tas. Bu duygularla karaladım satırlarımı.
Merhaba lar canım ablam. Umutların tükenmesi n. Kahrolası bu felek Çok acımasız.. o kocaman yüreğin hep çağların. Berrak sular gibi aksın. aksın.aksın.. iki satır lık paylaşımını z.umutları tüketmeye cek. Bu yorumumu çorum seyahatinden dönerken otobüste yazdım. Bir haftadır çorum daydim. Köyde telefonum çekmedi verici dolayısı ile. Sayfaya yorumlarimi yapamadım. Selam ve sevgilerle bırakıyorum sizi. Sağlıcakla kal. Hoşçakal. ......... saygılarımla........
Size hayırlı yolculuklar. Umarım köyünüzde güzel günler geçirmişsinizdir. Siz bana bakmayın. Delinin tekiyim. Çok zor ve nâdir yazarım, gelen sözcükleri hemen kaydederim. Bunlar acı da olabilir, tatlı da. :)