(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vazgeçer Sanmayın..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vazgeçer Sanmayın..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oynanan Ali Cengiz oyunudur biliriz, Siz bizi hemencecik vaz da geçer sanmayın. Ne oyuna geliriz ne de gaza geliriz, Gidenler gider surda gedik açar sanmayın.
YÜREK SESİNİZ HİÇ SUSMASIN NİCE GÜZEL ESERLERE İNŞAALLAH
Duygularımın tercümanı muhteşem bir eser. Değerli abim. Bu harika eserin altına imzamı atıyorum. Yürekten gönülden kutluyorum. Kaleminiz kelamınız daim olsun abim.
aynen öyle dost ne badireler atlatık ta o zaman ki önderler önderdi şimdikiler piyon maalesef nereye baksan her köşede bir dönme hayırlı olur inşallah kal esenlik içinde...
Değerli kardeşim, dostum, gönüldaşım, Öncelikle bu güzel şiir için sizi gönülden kutluyorum. Kaleminiz ve kelamınız hiç susmasın. Şiire koyduğunuz fotoğraf benimde K.T.Ü. de öğrenci olduğum 1975-76 yıllarında çekilmş bir fotoğraftır. Bu yürüyüşte bende vardım. Ama tek kare resmin olduğu bu bölümde değilim. Bu fotoğraftakilerin hepsini tanıyorum.Zaten bu fotoğrafı internette Face de ilk ben paylaşmıştım. Nerden ulaştınız bilemiyorum ama şiirinize çok şık uymuş. Sizlere saygı, sevgi ve selamlarımı sunuyorum. Allaha emanet olun.
Şiirin yüce duygusu çaba gerektirir.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...