Doğduklarında insandırlar Biçim değiştiren varlıklar. Başka yaratıklarda görülmeyen Bir hastalık; Kanla raks edilen o zevk. Körpe çarşısından beslenirler, Her yere yetişirler. Oburlukları önlenilemez. Kimseye tattırmazlar zaferlerini. Namuslu adam bilinirler. Sağlam tanıkları bulunur, Allah’a inanan. Parlak görünürler. Koyu renk bakar gözleri. Pres yapan elleri, Zırhlı giysi dolu gardropları, Tunç dan kale evleri vardır.
Vicdansızlık abideleri... Güç de, şans da onlardan yana. Kendi içlerinde duyacakları başarmışlıktır. En önemlisi; Yenilmişlik dışında bir şey Lekeleyemez onları. Ruhları ödev bilir Yaptıkları işleri gizli tutmayı. Bekledikleri ödülü Er geç alırlar; Doğanın yapıtlarıyla Evrensel düzenin uyuşması. Nasıl haksızlığa katlanıp Boğazlarını sıkmıyor bu insanlar? Şaşılası...
Acıdan delirmiş koyunların Durmadan ölmeleri yetmez. İşi sevinçle yaptırmalı... Yitirilmiş değil Şehit denerek adları. Kılını kıpırdatmadan keyif sürenler Gelin açgözlülükle yiyin onları. Kitaplıkta yaşıyorum gece yarısı. Kavga, onlarda bulunmayan özelliklerimiz. Sayesinde kazanılır; Ayrı ayrı önemsemezler. Birlik olmalı... Ya öleceğim Ya da anlatacağım Yarın ki kuşaklara. Seve seve feda ediyorum Sağlığımı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEREFLİ YAMYAMLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEREFLİ YAMYAMLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bizler dünyanın acımasız ama masum tohumlarıyız. Kuzu kesip yiyene ne demeli? Arap ülkeleri kuzu yemede bir numara... yazık oluyor. Güzel değinimlerinizi kutlarım. Saygılar sevgiler.
Allaha inananların tamamını ithaf etmişsiniz gibi hissettim. Bence inancı değil kişileri sorgulayın. Kaldığım ikilem budur. İnanmayan birini kötü davranma ve suç işleme hakkı var inananın yok der gibi oluyor. Suç suçtur suçlu da suçlu. Bunun inanıp inanmaması önem arzetmez. İnsan yapısı itibariyle her suçu işlemeye yakındır. Saygılar bizden.
Yok öyle bir şey Allah a inanıyorum Allah a inanlardan seçerler iyi işler yaptıklarında şahitlerini demek istedim kötü işleri gizli yaparlar yazdım zaten
Acıdan delirmiş koyunların Durmadan ölmeleri yetmez İşi sevinçle yaptırmalı Yitirilmiş değil Şehit denerek adları Kılını kıpırdatmadan keyif sürenler Gelin açgözlülükle yiyin onları Kitaplıkta yaşıyorum gece yarısı Kavga onlarda bulunmayan özelliklerimiz Sayesinde kazanılır Ayrı ayrı önemsemezler Birlik olmalı Ya öleceğim Ya da anlatacağım Yarın ki kuşaklara Seve seve feda ediyorum Sağlığımı
Yürek sesiniz hiç susmasın şairem kutlarım güzel paylaşımınızı
onlar hiç ölmeyecek gibi bu yalancı dünyanın sahipleridir..ama kimsenin hakkı kimseye kalmaz ya bu dünyada ya öbür dünyada kaleme saygı selametle kalınız